„Pokud chcete od zřizovatele víc pracovníků, musíte ty úředníky dostat do služby ke klientům, ať tu práci vidí. Neříkejte jim to u nich na kraji v kanceláři, to oni nepochopí, musí to vidět. Nebude se jim chtít, ale vemte je ke klientům.“, doporučení.
Datum: 3. 6. 2022

Ze srdce ráda posílám dál podněty ze včerejšího inspirativního setkání, při kterém si pracovníci z 8 zařízení sociálních služeb předávali svoje zkušenosti. Více zde.

Další články

Jak se dobře pohádat? Mediace školám pomáhá řešit konflikty

Jak se dobře pohádat? Mediace školám pomáhá řešit konflikty

Spory mezi dětmi kvůli hluku o přestávce, rozhádané kamarádky, konflikt mezi učitelem a třídou kvůli přepadovým písemkám, dusno ve sborovně nebo neshody mezi učiteli a rodiči. Děti i dospělí ve škole čelí různým nelehkým komunikačním situacím. Jak ve vypjatých...

Žena z Ostravy bojuje za svou samostatnost. Do ústavu se vrátit nechce

Žena z Ostravy bojuje za svou samostatnost. Do ústavu se vrátit nechce

...Narodila se předčasně, trpí ale také autismem a má Tourettův syndrom, což znamená, že ji trápí pohybové tiky, konkrétně cukání očních víček. Navíc je sirotek. Vychovávali ji dědeček s babičkou, a to až do jejich smrti. Pak byla dva roky v pěstounské péči, a nakonec...