Anička (4) náhle přestala slyšet na jméno: Problémy se sluchem nemá, lékaři jí diagnostikovali autismus
Datum: 30. 6. 2022

Když se Anička narodila, nic nenasvědčovalo tomu, že by mohlo být něco v nepořádku. „Její vývoj se zdál normální jako u zdravého dítěte, byla velice živé a vynalézavé dítko, které začalo celkem brzo chodit,“ popsali rodiče pro Nadační fond Český mozek. Holčička ale postupem času přestala reagovat na své jméno a začala se zvláštně pohybovat. Chodila jen po špičkách a točila se dokola. Více zde.

Další články

Krizový plán žáka s PAS na ZŠ

Krizový plán žáka s PAS na ZŠ

Chcete se orientovat v jednotlivých pojmech? Získat metodické a praktické informace? Seznámit se s krizovým plánem u žáka s PAS, umět vytvořit krizový plán dle individuálních potřeb dítěte? Účastníci zapojení do webináře budou seznámeni se stručnou charakteristickou...

Spolupráce asistenta pedagoga a pedagoga

Spolupráce asistenta pedagoga a pedagoga

Webinář je zaměřený na problematiku práce asistenta pedagoga a naplňování podpůrných opatření ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem je poskytnout pedagogům základních škol, asistentům pedagogů, vedoucím pracovníkům, případně dalším...

Efektivní nastavení podpůrných opatření u žáků se SVP

Efektivní nastavení podpůrných opatření u žáků se SVP

Před začátkem nového školního roku je zapotřebí vyhodnotit a správně nastavit podpůrná opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, nejen personálního charakteru, ale také předměty speciálně pedagogické péče, zpracování IVP a zajištění financování. Jak to...