Osvětovou kampaní Česko svítí modře 2023 se Česká republika a spolu s ní i Liberecký kraj opět připojí k celosvětové kampani Light It Blue, jejímž smyslem je upozornit veřejnost na existenci autismu a vyjádřit podporu všem, kteří s touto vrozenou poruchou žijí a jejich okolí. Akce startuje 2. dubna ve Světový den povědomí o autismu a potrvá celý měsíc. Logo na střeše budovy Libereckého kraje bude svítit modře, a to od pátečního večera 31. března do pondělí 10. dubna. Modrá barva totiž symbolizuje komunikaci, jednu ze zásadních bariér vzájemného porozumění. Více zde.
Zakazovat dětem Hru na oliheň není řešení, říká mediální expertka
Seriálu Hra na oliheň jsou i po vydání druhé série plné školy, o seriál se zajímají i žáci prvního stupně. Podle odbornice na média tvůrci na tuto věkovou skupinu původně necílili, seriál ale zaujal svou jednoduchostí. Více zde.