Co ukázala moje autistická minulost aneb můj pohled na školní docházku –⁠ úvaha a komentáře
Datum: 31. 5. 2023

Ve svém prvním textu Zanedbaný autistický divoch jsem popsal matčino zanedbání mé péče a snažil se tak otevřít tabuizované téma spojené s rodičovstvím autistických dětí. Čím více ale dumám nad svojí minulostí, tím více si všímám i věcí spojených s osvětou o autismu v Česku. Do první třídy jsem nastoupil v roce 2008, tedy ještě v době před inkluzí. Chodil jsem do běžné školy a ve třídě jsme měli jednu sdílenou asistentku.  Více zde.

Další články

Kamishibai je forma tradičního japonského pouličního divadla. Jednotlivé příběhy jsou namalovány či natištěny na velkých papírových kartách, které se postupně přehazují v dřevěném rámu evokujícím divadelní scénu, a jsou doprovázeny popisováním děje z úst jednoho, hlavního vypravěče.

Kamishibai je forma tradičního japonského pouličního divadla. Jednotlivé příběhy jsou namalovány či natištěny na velkých papírových kartách, které se postupně přehazují v dřevěném rámu evokujícím divadelní scénu, a jsou doprovázeny popisováním děje z úst jednoho, hlavního vypravěče.

Kamishibai je forma tradičního japonského pouličního divadla. Jednotlivé příběhy jsou namalovány či natištěny na velkých papírových kartách, které se postupně přehazují v dřevěném rámu evokujícím divadelní scénu, a jsou doprovázeny popisováním děje z úst jednoho,...

Úvodní video – Motivační systém Semafor: Signálníček a Semafor

Úvodní video – Motivační systém Semafor: Signálníček a Semafor

Projekt SEMAFOR je pro všechny pedagogy a asistenty pedagoga v mateřských školách, dětských skupinách, ale i v přípravných třídách a počátečních ročnících základních škol, kteří mají ve třídě dítě s potížemi v komunikaci anebo se začleněním do kolektivu, aktivit a...