O dívce, která nezapadá do systému
Datum: 28. 2. 2024

Emma má poruchu soustředění, ADHD a ze strany ŠPZ jí byl hned zkraje školní docházky přiznán druhý stupeň podpůrných opatření. Její příběh je především o tom, jak to vypadá, když škola nechce dělat to, co dělat má a odmítá poskytnout dítěti podporu, na kterou má (ze zákona) nárok. ​Více zde.

Další články

Edukačně hodnotící profily. Jak je využívat v praxi?

Edukačně hodnotící profily. Jak je využívat v praxi?

EHP. Tři písmena, která zastupují spojení Edukačně hodnotící profily. Jedná se o metodický materiál určený primárně odborníkům, zejména speciálním pedagogům ve školských poradenských zařízeních, kterým slouží jako podklad k diagnostice. Pomáhat můžou ale i učitelům a...

Dětem dávám rovné příležitosti, ať mají diagnózu, nebo ne

Dětem dávám rovné příležitosti, ať mají diagnózu, nebo ne

Parťák, ale taky autorita a nepostradatelný průvodce vzděláváním. Asistent pedagoga (AP) může hrát v životě školáka zásadní roli a pomoct mu překonat obtíže spojené s učením. Jak vše správně nastavit doma i ve škole? Přinášíme pohled Jitky Kendíkové, ředitelky pražské...