Dysgrafik, dyslektik, dyspraktik, ADHD… Jsou nálepky poruch učení i chování úlet dnešní doby, nebo naopak odpovídají větší schopnosti rozlišovat děti a jejich individuální potřeby? Obojí je možná pravdou. „Záleží hodně na škole, kam dítě chodí,“ říká Olga Žáková, jejíž syn má ADHD v „přívětivé formě“, jak se vyjádřil neurolog. „Někdy může být papír s diagnózou důležitý, zvlášť v běžné škole, ale dcera žádnou diagnózu nedostala, ani nepotřebovala, přitom její problémy byly podobné,“ dodává.Více zde.
Co je psychická odolnost
Text o psychické odolnosti a výchově dítěte je určen všem, kdo se nějakým způsobem podílejí na výchově dětí, tedy rodičům, vychovatelům, učitelům, prarodičům, chůvám a podobně. Pokud čtete tento článek, je vaším velkým přáním a motivem vychovat dítě tak, aby bylo v...