Jako problémové dítě s ADHD jsem byl postrachem doma i ve škole, říká lektor a terapeut Julius Bittmann
Datum: 22. 10. 2024

„Po čtvrt hodině, co jsem byl ve škole, už byl první konflikt,“ říká Julius Bittmann. V tomto rozhovoru se rozpomíná, jaké to bylo být problémovým dítětem. Dětem, jako byl on sám, teď pomáhá: „Je to těžké pro ně i pro okolí. My tomu říkáme cesta kříže. Nechci, aby to vyznělo jen tak, že jsou to pouze chudáčci, oběti učitelů a systému. Mohou být nesnesitelní, ale jak jsem řekl, nejsou zlí. A velmi trpí tím, že si rychle zničí vztahy a pozici ve třídě, a to se s nimi pak roky táhne.“ ​Více zde.

Další články

Edukačně hodnotící profily. Jak je využívat v praxi?

Edukačně hodnotící profily. Jak je využívat v praxi?

EHP. Tři písmena, která zastupují spojení Edukačně hodnotící profily. Jedná se o metodický materiál určený primárně odborníkům, zejména speciálním pedagogům ve školských poradenských zařízeních, kterým slouží jako podklad k diagnostice. Pomáhat můžou ale i učitelům a...

Dětem dávám rovné příležitosti, ať mají diagnózu, nebo ne

Dětem dávám rovné příležitosti, ať mají diagnózu, nebo ne

Parťák, ale taky autorita a nepostradatelný průvodce vzděláváním. Asistent pedagoga (AP) může hrát v životě školáka zásadní roli a pomoct mu překonat obtíže spojené s učením. Jak vše správně nastavit doma i ve škole? Přinášíme pohled Jitky Kendíkové, ředitelky pražské...