S dyslexií, dysgrafií nebo dyskalkulií na gymnázium? Klidně. A ještě si tam zřídili „dys“ klub
Datum: 25. 10. 2024

​Dyslexie, dysgrafie, dyskalkulie, ADHD a další poruchy učení jsou strašákem moderní doby. Dětem komplikují cestu ke kvalitnímu vzdělání a učitelům přinášejí práci navíc. Na jednom pražském gymnáziu ale ukazují, že kde je vůle, tam je cesta. Poruchy učení tu vnímají jako výzvu, ne jako problém. Více zde.

Další články

Edukačně hodnotící profily. Jak je využívat v praxi?

Edukačně hodnotící profily. Jak je využívat v praxi?

EHP. Tři písmena, která zastupují spojení Edukačně hodnotící profily. Jedná se o metodický materiál určený primárně odborníkům, zejména speciálním pedagogům ve školských poradenských zařízeních, kterým slouží jako podklad k diagnostice. Pomáhat můžou ale i učitelům a...

Dětem dávám rovné příležitosti, ať mají diagnózu, nebo ne

Dětem dávám rovné příležitosti, ať mají diagnózu, nebo ne

Parťák, ale taky autorita a nepostradatelný průvodce vzděláváním. Asistent pedagoga (AP) může hrát v životě školáka zásadní roli a pomoct mu překonat obtíže spojené s učením. Jak vše správně nastavit doma i ve škole? Přinášíme pohled Jitky Kendíkové, ředitelky pražské...