Pavel Bobek sbíral první učitelské zkušenosti v náročném prostředí přistěhovalecké čtvrti jižního Londýna. Po dvou letech hledal podobnou výzvu v Praze. V jeho současné třídě v pražské Základní škole Solidarita má třetina žáků odlišný mateřský jazyk, dalším dětem komplikuje vzdělávání ADHD nebo poruchy učení. Ukazuje se, že nejmodernější britské metody, kdy učitel pevně drží otěže dění ve třídě, fungují i na české základce. „Po covidu některé děti třeba nebyly ani schopné ve třídě vydržet nebo se válely po lavici a byly úplně odpojené. A teď začíná hodina, ony tam sedí, mají všechno připravené a čekají na otázky,“ říká Pavel Bobek. Více zde.
Využití masážního gymnastického míče v domácím prostředí
Tipy na pohybové aktivity: využití masážního gymnastického míče jako alternativy k sezení; dribling gymnastickým míčem; házení gymnastickým míčem obloukem ve dvojici; kutálení gymnastického míče ve dvojici oběma horníma/dolníma končetinami; skákání na gymnastickém...