Jak budovat a udržet soudržnost kolektivu ve třídě: tipy na aktivity pro třídy na 1. stupni
Datum: 28. 5. 2025

Vy učitelé, případně i Vaši partneři – asistenti pedagoga, disponujete velkou mocí. Můžete vytvářet podmínky pro aktivní spolupráci, kultivaci třídního kolektivu a podporovat tak pozitivní komunikaci mezi žáky. Jedná se i o jednu z klíčových kompetencí. Pravidelné začleňování týmových aktivit přispívá k budování vzájemné důvěry a respektu. Více zde.

Další články

Vývojová dysfázie (VD)

Vývojová dysfázie (VD)

Vývojovou dysfázii lze označit jako specifický typ narušení řečových funkcí. Popisovanou neurovývojovou diagnózu lze určit pouze u osob u nichž není přímým důsledkem jiné diagnózy (MR, MO, PAS, AS, ADHD/ADD). Popisovanou diagnózu popisujeme ve třech následujících...

Specifické poruchy chování

Specifické poruchy chování

Nejen v edukační praxi se lze u jedinců s omezením pohybu (MO, SMA, DMD,..) setkat s výskytem specifických poruch chování. Příčinu uvedených poruch lze u jedinců s popisovaným postižením lze na základě odborné literatury (Vágnerová a kol. 2012; Pugnerová,2016) nalézt...

Specifické poruchy učení

Specifické poruchy učení

Není-li u žáků se zdravotním postižením (omezení hybnosti bez ohledu na jeho druh - DMD, MO, SMA,..., ADD/ADHD,AS a další) přítomná porucha intelektu, lze se v hojné míře setkat s výskytem specifických poruch učení, které jsou způsobeny především oslabením sluchového...