Vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem v inkluzivní třídě – metodická příručka ke stažení
Datum: 13. 5. 2022
Metodická příručka rozšiřuje znalosti pedagogů a asistentů pedagoga o specifickém přístupu k žákovi s Aspergerovým syndromem a jeho zapojení v inkluzivní třídě. Při práci se třídou, s žákem s Aspergerovým syndromem, pedagogy, asistentem pedagoga a dalšími aktéry jsme popsali způsoby zvládání situací vyplývajících z interakce mezi aktéry školního prostředí, způsoby adaptace školního prostředí, možnosti posilování pozitivních vztahů mezi spolužáky a pozitivní zkušenosti ze školy skrze podporu komunikačních, sociálních a emocionálních kompetencí. Představujeme konkrétní aktivity z edukační praxe.  Příručka ke stažení zde.

Další články

Festival Inkluzivní Kultury 2024

Festival Inkluzivní Kultury 2024

S kulturou inkluze není iluze je podtitul letošního ročníku Festivalu inkluzivní kultury, spojeného s oslavami 30 let působení Katedry speciální a inkluzivní pedagogiky PdF MU. Probíhá ve dnech 10. - 12. září 2024 v prostorách Pedagogické fakulty a v Sálu Milosrdných...

Úroveň zdravé stravy ve školách

Úroveň zdravé stravy ve školách

Školní stravování je často probírané téma. Každý rodič chce pro dítě to nejkvalitnější jídlo a aby odcházelo z jídelny najedené. Jaká je vlastně úroveň českých školních jídelen? Jsou jídla nutričně vyvážená a proč dětem nechutnají? ​Více...