Možnosti ovlivňování projevů ADHD při výchovném vedení
Datum: 13. 7. 2022

Úspěšná terapie vyžaduje kombinaci řady metod uplatňovaných v období dětství a dospívání (resp. i v dospělém věku, pokud porucha nadále přetrvává). Jako nejefektivnější se při léčbě ADHD jeví multifaktoriální způsob léčby zahrnující psychoterapii, vhodné výchovné působení a v odůvodněných případech i psychofarmakologickou léčbu. Systematické psychoterapeutické vedení dítěte, jeho rodiny případně i dalších osob odpovědných za výchovu dítěte významně snižuje riziko vzniku sekundárních poruch chování a přispívá k příznivějšímu sociálním přijetí a přizpůsobení dítěte v rodině i ve skupině vrstevníků. Více zde.

Další články

Festival Inkluzivní Kultury 2024

Festival Inkluzivní Kultury 2024

S kulturou inkluze není iluze je podtitul letošního ročníku Festivalu inkluzivní kultury, spojeného s oslavami 30 let působení Katedry speciální a inkluzivní pedagogiky PdF MU. Probíhá ve dnech 10. - 12. září 2024 v prostorách Pedagogické fakulty a v Sálu Milosrdných...

Úroveň zdravé stravy ve školách

Úroveň zdravé stravy ve školách

Školní stravování je často probírané téma. Každý rodič chce pro dítě to nejkvalitnější jídlo a aby odcházelo z jídelny najedené. Jaká je vlastně úroveň českých školních jídelen? Jsou jídla nutričně vyvážená a proč dětem nechutnají? ​Více...