Vzdělávání pedagogických pracovníků pracujících s dětmi s autismem
Datum: 4. 12. 2014

Pedagogové budou seznámeni s formální i obsahovou stránkou integrace, s úlohou školského poradenského zařízení při integraci dítěte s PAS, s kritérii pro volbu asistenta pedagoga a se specifickými metodami a postupy při vzdělávání dětí s PAS. Osvojí a prohloubí si postupy a dovednosti k efektivnějšímu přístupu v práci s dětmi s PAS.

Více na: http://elearning.vzdelavaniaautismus.cz/

Další články

Arteterapie

Arteterapie

Zatímco u muzikoterapii jde primárně určená pro navození relaxace či pro rozvoj sluchové percepce, výtvarně zaměřené terapeutické techniky rozvíjí primárně jemnou motoriku jedince. Právě z uvedeného důvodu nalézá velkou oblibu v oblasti využití právě u jedinců s...

Dramaterapie

Dramaterapie

Terapie využívajících divadelních prostředků k ovlivnění nežádoucího chování, k budování morálních návykům či k nácviku nových dovedností. U dětí s těžšími formami omezení hybnosti především v oblasti HK lze využít pasivní formu pozorování divadelního představení...

Snozelen

Snozelen

Snozelen patří mezi nejvyužívanější terapeutickou techniku, jež bývá součástí speciálních MŠ i ZŠ u jedinců s nejrůznějšími typy zdravotního postižení (zejména u jedinců s kombinovanými vadami). Uváděná technika využívá klidné a bezpečné prostředí (místnost) k...