Otevření nové pobočky v Českých Budějovicích – APLA Jižní Čechy, o.s
Datum: 12. 9. 2015

Asociace pomáhající lidem s autismem Jižní Čechy, o. s. v polovině září otevře s podporou programu Fondu NNO novou pobočku v Českých Budějovicích. Pobočka zpřístupní rodinám s dětmi a mladistvými s autismem ze spádových oblastí Českých Budějovic odborné služby, které APLA Jižní Čechy, o. s. poskytuje.

Odborné služby nové pobočky v ČB:

– informace o poruchách autistického spektra (PAS), odkazy na odbornou diagnostiku, poradenství, jak rozvíjet a vzdělávat dítě či dospělého s PAS, konzultace řešení problémového chování osob s PAS

–   individuální práce s dětmi, dospívajícími a dospělými s PAS

–   skupinové nácviky sociálních dovedností s dětmi, dospívajícími a dospělými s PAS

–   sociální poradenství.

„Všichni jste srdečně zváni na slavnostní otevření českobudějovické pobočky APLA Jižní Čechy, o. s. na adrese Jírovcova 1339/43, České Budějovice, v pondělí 14. 9. 2015 v 15 hodin.“ Pozvánku naleznete zde.

 
 
Vložila: Sara S., září 2015
Zdroj: www.jcapla.cz

Další články

RESPEKTUJÍCÍ VÝCHOVA A KOMUNIKACE

RESPEKTUJÍCÍ VÝCHOVA A KOMUNIKACE

Respektující výchova je pojem, který se čím dál častěji skloňuje a mnohokrát jsem se setkala se zmatením, co že to vlastně je? Jaká pravidla má a jestli vůbec nějaká má? Když po dítěti něco chci, už nejsem respektující? Více zde.

Školní speciální pedagog: Partner učitele na 1. stupni ZŠ

Školní speciální pedagog: Partner učitele na 1. stupni ZŠ

Proč konzultovat se školním speciálním pedagogem? Spolupráce se školním speciálním pedagogem přináší řadu výhod: Umožňuje Vám lépe porozumět potřebám žáků, aniž byste museli sami investovat čas do zevrubného seznámení s konkrétní poruchou či vadou. Získáte doporučení...

Slovní zásoba. Jak podpořit rozvoj slov u dětí?

Slovní zásoba. Jak podpořit rozvoj slov u dětí?

Představte si následujicí situaci: Děti sedí v kroužku a paní učitelka drží obrázek stromu. „Co vidíte?“ ptá se. Jeden chlapec odpoví „strom“, druhé dítě dodá „větve“, třetí překvapí slovy „koruna stromu“. Stejný obrázek, ale každé dítě použilo jiný výraz. Tento...