Na Velikonočním odpoledni tvořili dekorace
Datum: 22. 3. 2016

22.3.2016

Česká Třebová – V úterý 15. března 2016 připravil tým ZŠ Na rovině v České Třebové spolu se spolkem Ruka 8 Velikonoční odpoledne.

 

Velikonoce v ZŠ Na rovině v České Třebové.Autor: archiv školy

Tvoření se zúčastnilo 20 dětí spolu se svými rodiči, sourozenci a známými. Povídali jsme si o tradicích a slavení svátků jara.

Velikonoce v ZŠ Na rovině v České Třebové.

Děti vyráběly velikonoční zajíčky a kuřátka, hned v několika podobách. Někteří barvili vajíčka, druzí zase využili ubrousky a sáčky od čajů k tvoření jarních přáníček, kterými si mohou vyzdobit dům nebo obdarovat své blízké. Všem přejeme krásné svátky jara.

Chystají přednášku i dětské dílničky

Na co se můžete těšit v příštích týdnech a měsících? Na duben plánujeme přednášku na téma Autismus v rámci akce Modrý den. Celý měsíc duben budou dvakrát týdně probíhat pro malé děti montessori dílničky, kde mohou rodiče načerpat informace o výuce s montessori pomůckami a o škole. Ve škole Na rovině děti při práci na novém tématu vychází z brainstormingu – od toho, co děti vědí, se odvine navazující výuka. Práce na zadaném tématu směřuje k výstupu a jeho prezentaci. Cílem je osvojování dovedností pro celoživotní vzdělávání. V dílničkách je prostor na vaše dotazy a praktické ukázky nových metod. V červnu se můžete těšit na klaunský mezinárodní den dětí, který se při slunečném počasí uskuteční na školní zahradě.

Slávka Petrová,
ředitelka ZŠ Na rovině


Zdroj: http://orlicky.denik.cz/

Další články

Svaly, do toho! Jak oromotorické schopnosti ovlivňují řeč dětí

Svaly, do toho! Jak oromotorické schopnosti ovlivňují řeč dětí

Vyplazovat rovně jazyk. Zvednout ho ke špičce nosu. Tvarovat pusu do všemožných pozic. Na první pohled bláznivá cvičení, jenže právě tyto postupy můžou zásadně přispět ke správnému vývoji řeči u dětí i dospělých. Posilují svaly, které potřebujeme pro kvalitní...

Komunikace v praxi. Co je pragmatická jazyková rovina?

Komunikace v praxi. Co je pragmatická jazyková rovina?

Představte si děti, které si hrají na obchod. „Já budu prodávat zmrzlinu!“ vykřikne Terezka a hrdě si stoupne za improvizovaný stánek. „Já chci dvě jahodové!“ odpoví Filip a podává imaginární peníze. Mezitím se připojí Kuba a zeptá se: „Můžu si koupit čokoládovou?“...