Letos již poosmé v řadě se Skupina ČEZ připojuje k celorepublikové kampani „Česko svítí modře“, jejímž cílem je porozumět světu lidí s autismem.
Světový den zvýšení povědomí o autismu, který připadá právě na 2. dubna, má každoročně za cíl zvýšit informovanost veřejnosti právě o poruchách autistického spektra. „I v těchto složitých dobách, kdy pomáháme uprchlíkům z Ukrajiny, je důležité si uvědomit, že jsou mezi námi lidé s poruchou autistického spektra. V současné době potřebují naše pochopení a porozumění víc než kdy předtím. Proto se připojujeme k tradiční osvětové podpoře, která se zaměřuje na bourání bariér v komunikaci a rozvíjení solidarity. Zároveň nadále přímo podporujeme organizace, které dlouhodobě pomáhají osobám s autismem,“ říká šéfka útvaru ESG Skupiny ČEZ, Chief Sustainability Officer Kateřina Bohuslavová. Více zde.