Metodická příručka rozšiřuje znalosti pedagogů a asistentů pedagoga o specifickém přístupu k žákovi s Aspergerovým syndromem a jeho zapojení v inkluzivní třídě. Při práci se třídou, s žákem s Aspergerovým syndromem, pedagogy, asistentem pedagoga a dalšími aktéry jsme popsali způsoby zvládání situací vyplývajících z interakce mezi aktéry školního prostředí, způsoby adaptace školního prostředí, možnosti posilování pozitivních vztahů mezi spolužáky a pozitivní zkušenosti ze školy skrze podporu komunikačních, sociálních a emocionálních kompetencí. Představujeme konkrétní aktivity z edukační praxe. Příručka ke stažení zde.
Jak spolehlivě rozhýbat i malé dítě?
Zatímco většina lidí řeší nedostatek pohybu u dětí školou povinných, malých peciválů přibývá i ve skupině mladších dětí, tedy mezi třemi a šesti lety. Jak u nich vzbudit lásku ke sportu? Více zde.