Vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem v inkluzivní třídě – metodická příručka ke stažení
Datum: 13. 5. 2022
Metodická příručka rozšiřuje znalosti pedagogů a asistentů pedagoga o specifickém přístupu k žákovi s Aspergerovým syndromem a jeho zapojení v inkluzivní třídě. Při práci se třídou, s žákem s Aspergerovým syndromem, pedagogy, asistentem pedagoga a dalšími aktéry jsme popsali způsoby zvládání situací vyplývajících z interakce mezi aktéry školního prostředí, způsoby adaptace školního prostředí, možnosti posilování pozitivních vztahů mezi spolužáky a pozitivní zkušenosti ze školy skrze podporu komunikačních, sociálních a emocionálních kompetencí. Představujeme konkrétní aktivity z edukační praxe.  Příručka ke stažení zde.

Další články

Publikace – I světlo má stín

Publikace – I světlo má stín

Zdeněk Lukášek se narodil v Brně v roce 1972 a vyrůstal u nevlastních rodičů. Odmala ho zajímala archeologie a paleontologie, ale vystudoval strojní průmyslovku. Poté se rozhodl vystudovat univerzitu Palackého v Olomouci, magisterské studium. Verše píše od svých...