Asistent pedagoga musí být mému synovi dobrým parťákem
Datum: 1. 6. 2022

Mám dnes již čtrnáctiletého syna Vítka, který má Aspergerův syndrom. Neměli jsme zrovna dobré zkušenosti se státními institucemi, ani s mateřskou školou, či s pedagogicko-psychologickou poradnou. Když byly Vítkovi tři roky, měl začít chodit do školky. Jelikož jsme se právě přestěhovali do Prahy a školka byla plná, nastoupil do ní až v dubnu. Bohužel po deseti dnech docházky mi paní učitelky řekly, že tam Vítek nepatří, že si mám najít jinou školku a obrátit se na pedagogicko-psychologickou poradnu (PPP), protože Vítek není normální. Více zde.

Další články

Montessori nábytek: Ideální pomocník pro děti s vývojovou dysfázií

Montessori nábytek: Ideální pomocník pro děti s vývojovou dysfázií

Když přemýšlíme o tom, jak vytvořit pro naše děti prostor, který je nejen krásný, ale i funkční a podporující jejich vývoj, často narazíme na magické slovo “Montessori.” Montessori metoda je přístup, který staví dítě do středu dění. Tento styl není jen o vzdělávání,...

Senzorická integrace a vizuální stimulace s Kidtown.cz

Senzorická integrace a vizuální stimulace s Kidtown.cz

Senzorická integrace je proces, kterým mozek zpracovává a organizuje smyslové podněty z okolí – od dotyku a zvuků, až po vizuální vjemy. Děti, a obzvláště ty s vývojovou dysfázií (VD), často mají problémy se správným vnímáním a zpracováním těchto smyslových podnětů,...