Kvůli individuálním rozvrhům jsem na jednotlivých cvičeních potkávala různé lidi. Nedokázala jsem si ostatní studenty z ročníku zapamatovat. Úspěch byl, když jsem si zapamatovala jednoho člověka kvůli ověření, že jsem ve správný čas na správném místě. Měla jsem problém, když se na poslední chvíli něco změnilo. Ostatní to nějak zjistili a já ne. Stávalo se, že jsem byla na špatném místě a zjistila to, až když přišel jiný vyučující a začal vykládat jiný předmět. Více zde.
Jak vybrat vhodné karty ze systému VOKS?
Dítě s PAS není vhodné srovnávat s jeho vrstevníky a při komunikaci je užitečné volit takové pomůcky, kterým dítě nejlépe rozumí a dokáže se díky nim v informacích lépe orientovat. Umožněte dítěti vnímat informace i pomocí zraku, bude si tak moci lépe odpovědět na...