Byli lidé, co nás odrazovali od druhého dítěte. Ale my jsme chtěli větší rodinu, nechtěli jsme být upnutí jen na Kubíka a ani jsme nechtěli, aby Kubík viděl, že se vše točí jen kolem něj. Mladší Péťa také není úplně „tabulkové“ dítě, ale oba jsou bráchové, jak se patří. Oba kluci chodili do základní školy. Je to úplně obyčejná sídlištní základka, plno tříd, plno učitelů, plno dětí. Kubík byl průkopník, byl první žák, který do této školy nastupoval s asistentem pedagoga. Až později jsem zjistila, že sice škola dostala povolení na vytvoření místa pro asistenta, ale už ne finance hned od začátku první třídy, a že řešili další a další byrokratické problémy. Více zde.
Základní charakteristiky rané péče
S ranou péčí získají rodiče službu zaměřenou na celou rodinu dítěte s postižením a na potřeby všech jejích členů. Raná péče jim poskytne podporu při vyrovnávání se s postižením dítěte, jakož i poradenství ohledně péče o dítě a stimulace jeho vývoje. Poradce rané péče...