Pedagog mateřské školy má jasně stanovené kompetence zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících ve znění pozdějších předpisů. Neméně důležitá je však i jeho intuice a lidský přístup k dětem. Někdy děti přicházejí do mateřské školy (MŠ) již se stanovenou diagnózou, často to však bývá právě pedagog, kdo upozorní na odlišnosti v chování dítěte. Ať je to tak, či jinak, je nutné na nastalou situaci reagovat, pomoci dítěti se začleněním do kolektivu, s komunikací, hrou a mnohým dalším. Pedagogové mateřských škol popisují svou zkušenost s dětmi s PAS a metody, které se jim osvědčily, které jim ulehčily práci a dítěti zajistily spokojenější pobyt ve školce. Více zde.
Využití masážního gymnastického míče v domácím prostředí
Tipy na pohybové aktivity: využití masážního gymnastického míče jako alternativy k sezení; dribling gymnastickým míčem; házení gymnastickým míčem obloukem ve dvojici; kutálení gymnastického míče ve dvojici oběma horníma/dolníma končetinami; skákání na gymnastickém...