Postřehy získané při vzdělávání žáků s PAS očima ředitelů škol
Datum: 1. 6. 2022

Dobrá škola má vždy dobrého ředitele. Ale jak poznám „dobrou školu s dobrým ředitelem“? Při výběru vhodné školy pro žáky s poruchou autistického spektra (dále jen PAS) stojí mnoho rodičů před nelehkým úkolem. Dovolím si vám proto v tomto článku nabídnout odpovědi na otázky položené dvěma ředitelům, kteří ve svých školách dlouhodobě vzdělávají žáky s PAS a jsou ve „svých“ školách z mého pohledu považováni za dobré ředitele. Více zde.

Další články

Montessori nábytek: Ideální pomocník pro děti s vývojovou dysfázií

Montessori nábytek: Ideální pomocník pro děti s vývojovou dysfázií

Když přemýšlíme o tom, jak vytvořit pro naše děti prostor, který je nejen krásný, ale i funkční a podporující jejich vývoj, často narazíme na magické slovo “Montessori.” Montessori metoda je přístup, který staví dítě do středu dění. Tento styl není jen o vzdělávání,...