Strukturované učení je ucelený speciálně pedagogický přístup, uzpůsobený specifickým potřebám a stylu učení dětí, žáků a studentů (dále jen žák) s poruchou autistického spektra (dále jen s PAS). Metodika strukturovaného učení vychází především z celoživotní podpory lidí s autismem, z programu péče a vzdělávání dětí s autismem a dětí s příbuznými problémy v komunikaci TEACCH® (Treatment and Education of Autistic and Communication Handicapped Children). Jeho základem jsou kognitivně-behaviorální intervence (je postaveno na teoriích učení a chování). Jen ten, kdo rozumí, co se od něj chce, může jednat odpovídajícím způsobem. Bližší informace zde.
Jinou výchovu než fyzické tresty jsem neznala, pak se to ve mně změnilo. Jak jsem přestala bít své děti
Dvě třetiny českých rodičů aspoň občas používají jako výchovnou metodu bití svých dětí. Fyzické tresty přitom páchají nenapravitelné škody ve vztazích mezi rodiči a dětmi, ale mají dopad na celou společnost. Protože bití děti prokazatelně traumatizuje, a to hluboko do...