Podpůrná opatření představují podporu pro práci pedagoga se žákem, kdy jeho vzdělávání v různé míře vyžaduje upravit průběh jeho vzdělávání. Cílem úprav je především vyrovnávat podmínky ke vzdělávání žáka, které mohou být ovlivněny mírnými problémy nebo závažnými obtížemi, které jsou způsobeny nepřipraveností žáka na školu, odlišnými životními podmínkami a odlišným kulturním prostředím ze kterého žák vstupuje do vzdělávání. Současně početnou skupinu budou představovat žáci s nepříznivým aktuálním zdravotním stavem, který může ovlivňovat vzdělávání žáků nebo je příčinou zdravotní znevýhodnění (postižení) žáka. Bližší informace naleznete na webu MŠMT či zde.
LOGOPEDICKÁ TERAPIE SE ZAMĚŘENÍM NA AAK – RODINNÉ INTEGRAČNÍ CENTRUM Z.S.
Jedná se o intenzivní terapii, která cílí na rozvoj komunikačních dovedností s využitím systémů AAK. Je určena zejména neverbálním dětem předškolního věku, které se nedorozumí s okolím běžným způsobem – mluvenou řečí. Právě v tuto chvíli přichází na řadu systémy...