Jak spolupracovat s rodiči na řešení budoucnosti jejich dětí a jaké děláme chyby? Jaká je role služeb?
Jak překonat rozpory v přístupu a táhnout za jeden provaz?
Vývojovou dysfázii lze označit jako specifický typ narušení řečových funkcí. Popisovanou neurovývojovou diagnózu lze určit pouze u osob u nichž není přímým důsledkem jiné diagnózy (MR, MO, PAS, AS, ADHD/ADD). Popisovanou diagnózu popisujeme ve třech následujících...
Nejen v edukační praxi se lze u jedinců s omezením pohybu (MO, SMA, DMD,..) setkat s výskytem specifických poruch chování. Příčinu uvedených poruch lze u jedinců s popisovaným postižením lze na základě odborné literatury (Vágnerová a kol. 2012; Pugnerová,2016) nalézt...
Není-li u žáků se zdravotním postižením (omezení hybnosti bez ohledu na jeho druh - DMD, MO, SMA,..., ADD/ADHD,AS a další) přítomná porucha intelektu, lze se v hojné míře setkat s výskytem specifických poruch učení, které jsou způsobeny především oslabením sluchového...