Rodičům podpůrných skupin v NAUTIS byly položeny tři otázky mapující jejich vstup do skupiny, co jim účast přináší, včetně toho, jak se ve skupině cítí. S jejich laskavým svolením níže uvádím jejich odpovědi. Více zde.
Rodičům podpůrných skupin v NAUTIS byly položeny tři otázky mapující jejich vstup do skupiny, co jim účast přináší, včetně toho, jak se ve skupině cítí. S jejich laskavým svolením níže uvádím jejich odpovědi. Více zde.
Spory mezi dětmi kvůli hluku o přestávce, rozhádané kamarádky, konflikt mezi učitelem a třídou kvůli přepadovým písemkám, dusno ve sborovně nebo neshody mezi učiteli a rodiči. Děti i dospělí ve škole čelí různým nelehkým komunikačním situacím. Jak ve vypjatých...
Počet studentů se specifickými potřebami na vysokých školách postupně narůstá, MŠMT jich ve školím roce 2021/2022 evidovalo více než tři tisíce. V článku přiblížíme chod Centra Pyramida – centra pro studenty se specifickými potřebami při Ostravské univerzitě (OU)....
...Narodila se předčasně, trpí ale také autismem a má Tourettův syndrom, což znamená, že ji trápí pohybové tiky, konkrétně cukání očních víček. Navíc je sirotek. Vychovávali ji dědeček s babičkou, a to až do jejich smrti. Pak byla dva roky v pěstounské péči, a nakonec...