Mnoho dětí se musí vyrovnávat s tím, že úroveň jejich vývoje je díky okolnostem pomalejší. Je samozřejmě náročné určovat, co je vlastně „normou“ od které se odvíjí očekávání rodičů a pedagogů. Obecně se mezi děti se speciálními potřebami, řadí děti s nějakým znevýhodněním ať již zdravotním nebo dané opožděnějším vývojem např. motorika, řeč, nebo děti s ADHD (hyperaktivitu), ADD (poruchu soustředění), Aspergerův syndrom či další poruchy autistického spektra. Více zde.
Slzy, odmítání toho druhého. Jak nejen před Vánoci dětem usnadnit pendlování mezi dvěma domovy
Může z vás rozvod udělat lepšího rodiče? Občas se to povede. I když je to všelijaké, jen ne snadné. Stojí to energii, růst a seberozvoj. Bolí to. A nikdy to není jen o vás, vždycky v tom jsou zamotaní další lidé. Jak tím projít bez nového traumatu a nenechat rozpad...