Mnoho dětí se musí vyrovnávat s tím, že úroveň jejich vývoje je díky okolnostem pomalejší. Je samozřejmě náročné určovat, co je vlastně „normou“ od které se odvíjí očekávání rodičů a pedagogů. Obecně se mezi děti se speciálními potřebami, řadí děti s nějakým znevýhodněním ať již zdravotním nebo dané opožděnějším vývojem např. motorika, řeč, nebo děti s ADHD (hyperaktivitu), ADD (poruchu soustředění), Aspergerův syndrom či další poruchy autistického spektra. Více zde.
E – BOOK Průvodce ortopedickými podlahami
Zajímá Vás, na jaké otázky v e-booku naleznete odpověď? Jaké ortopedické podlahy jsou vhodné pro nejmenší děti a které naopak pro dospělé? Jsou ort. podlahy vhodné pro venkovní používání? Je jedno jestli vyberu podlahy od jednoho dodavatele, nebo zda je nakombinuji?...