Autorka se snaží prostřednictvím výtvarné činnosti vyjádřit svoje pocity a osobitý pohled na svět kolem ní. Vzhledem k její jedinečné schopnosti vidět souvislosti JINAK, která je dána autismem, vznikají originální tematická díla.
Již v průběhu školní docházky začala v rámci volnočasových aktivit navštěvovat Individuální výtvarnou terapii , vedenou lektorem Mgr. Pavlem Sochorem, Ph.D., nejprve na hodinu týdně, velmi záhy se čas terapie prodloužil na celé 2 hodiny.
Zde je třeba zdůraznit, že soustředěná práce bývá u osob s autismem velmi namáhavá a stresující, její délka je ovlivněna momentálním psychickým stavem a celkovou konstelací okolností, které mohou, ale ne vždy nutně musí zafungovat rušivě. Proto je třeba stále zkoušet různé varianty a kombinace technik, přístupů, komunikace, téma. Více zde.