Tato ucelená příručka je určena rodičům dětí vybíravých v jídle a postupy zde uvedené lze použít jak u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami (jako např. s autismem, mentálním hendikepem), tak i u běžných dětí. Cílem je naučit děti jíst široký sortiment výživově hodnotných potravin.
Kniha vychází z předpokladu, že pokud jsou děti motivované k tomu ochutnávat a sníst malé porce nových pokrmů a jsou k tomu vedeny opakovaně a s důsledností, naučí se daný pokrm přijímat, zahrnou ho do svého běžného jídelníčku a mnohdy si ho i oblíbí. Knihu lze zakoupit zde.
Třídy, ve kterých se všichni učí to samé, už nebudou fungovat, říká učitelka zaměřující se na nadané děti
I na malé státní škole poblíž polských hranic se dají dělat velké věci. Na Základní škole Krčín v Novém Městě nad Metují se například soustředí na identifikaci a podporu nadaných dětí. „Nadání je potřeba si všimnout a podpořit ho co nejdřív,“ říká učitelka Ingrid...