Zkušenost s psychoterapií – Poznáváme autismus
Datum: 20. 7. 2022
Možná to znáte, možná ne. Mívala jsem nejrůznější kolapsy nálad. Momenty, které mi nedělaly dobře, dokázaly mě sejmout, aniž by šlo o cokoliv velkého. Mnohdy jsem to nechápala, nerozuměla jsem tomu, proč mě občas některé věci nechávají v klidu a jindy mě drtí. Neviděla jsem vzorec, ale těch střípků byla spousta a byly různorodé. Mívala jsem pocit, že svou mentální pohodu někdy až příliš nemám ve svých rukou.
Nepřičítala jsem to potížím, které souvisí s autismem, ale spíš celkové dlouhodobé únavě, kterou znají asi všichni pečující rodiče. Nakumulované frustraci, se kterou už vlastně ani nechci zatěžovat svého muže. Sám má dost té své.
A tak jsem začala s psychoterapií. Více zde.

Další články

RESPEKTUJÍCÍ VÝCHOVA A KOMUNIKACE

RESPEKTUJÍCÍ VÝCHOVA A KOMUNIKACE

Respektující výchova je pojem, který se čím dál častěji skloňuje a mnohokrát jsem se setkala se zmatením, co že to vlastně je? Jaká pravidla má a jestli vůbec nějaká má? Když po dítěti něco chci, už nejsem respektující? Více zde.

Školní speciální pedagog: Partner učitele na 1. stupni ZŠ

Školní speciální pedagog: Partner učitele na 1. stupni ZŠ

Proč konzultovat se školním speciálním pedagogem? Spolupráce se školním speciálním pedagogem přináší řadu výhod: Umožňuje Vám lépe porozumět potřebám žáků, aniž byste museli sami investovat čas do zevrubného seznámení s konkrétní poruchou či vadou. Získáte doporučení...

Slovní zásoba. Jak podpořit rozvoj slov u dětí?

Slovní zásoba. Jak podpořit rozvoj slov u dětí?

Představte si následujicí situaci: Děti sedí v kroužku a paní učitelka drží obrázek stromu. „Co vidíte?“ ptá se. Jeden chlapec odpoví „strom“, druhé dítě dodá „větve“, třetí překvapí slovy „koruna stromu“. Stejný obrázek, ale každé dítě použilo jiný výraz. Tento...