Zkušenost s psychoterapií – Poznáváme autismus
Datum: 20. 7. 2022
Možná to znáte, možná ne. Mívala jsem nejrůznější kolapsy nálad. Momenty, které mi nedělaly dobře, dokázaly mě sejmout, aniž by šlo o cokoliv velkého. Mnohdy jsem to nechápala, nerozuměla jsem tomu, proč mě občas některé věci nechávají v klidu a jindy mě drtí. Neviděla jsem vzorec, ale těch střípků byla spousta a byly různorodé. Mívala jsem pocit, že svou mentální pohodu někdy až příliš nemám ve svých rukou.
Nepřičítala jsem to potížím, které souvisí s autismem, ale spíš celkové dlouhodobé únavě, kterou znají asi všichni pečující rodiče. Nakumulované frustraci, se kterou už vlastně ani nechci zatěžovat svého muže. Sám má dost té své.
A tak jsem začala s psychoterapií. Více zde.

Další články

Krizový plán žáka s PAS na ZŠ

Krizový plán žáka s PAS na ZŠ

Chcete se orientovat v jednotlivých pojmech? Získat metodické a praktické informace? Seznámit se s krizovým plánem u žáka s PAS, umět vytvořit krizový plán dle individuálních potřeb dítěte? Účastníci zapojení do webináře budou seznámeni se stručnou charakteristickou...

Spolupráce asistenta pedagoga a pedagoga

Spolupráce asistenta pedagoga a pedagoga

Webinář je zaměřený na problematiku práce asistenta pedagoga a naplňování podpůrných opatření ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem je poskytnout pedagogům základních škol, asistentům pedagogů, vedoucím pracovníkům, případně dalším...

Efektivní nastavení podpůrných opatření u žáků se SVP

Efektivní nastavení podpůrných opatření u žáků se SVP

Před začátkem nového školního roku je zapotřebí vyhodnotit a správně nastavit podpůrná opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, nejen personálního charakteru, ale také předměty speciálně pedagogické péče, zpracování IVP a zajištění financování. Jak to...