Pomůcky pro žáky s PAS, ADHD a mentálním postižením – část I.
Datum: 10. 8. 2022

Jak zaujmout děti a žáky s PAS, ADHD nebo mentálním postižením? Ve dvoudílném seriálu vám představíme tipy pro učitele i asistenty pedagoga, jaké pomůcky používat ve výuce dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Více zde.

Další články

Senzorická integrace a vizuální stimulace s Kidtown.cz

Senzorická integrace a vizuální stimulace s Kidtown.cz

Senzorická integrace je proces, kterým mozek zpracovává a organizuje smyslové podněty z okolí – od dotyku a zvuků, až po vizuální vjemy. Děti, a obzvláště ty s vývojovou dysfázií (VD), často mají problémy se správným vnímáním a zpracováním těchto smyslových podnětů,...

Kurz  Rozvoj funkční komunikace pomocí terapeutické hry

Kurz Rozvoj funkční komunikace pomocí terapeutické hry

Intenzivní kurz se zaměří na rozvoj funkční komunikace pomocí nenásilné terapeutické hry. Cílit bude na verbální i neverbální komunikaci. Představí také metodu alternativní komunikace HLÁSKOVÁNÍ. Je určen rodičům a pedagogům nemluvících dětí s PAS (nebo jinou...