Některé české školy nechtějí učit děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Datum: 16. 9. 2022

Nová zpráva Amnesty International ukazuje, že i přes inkluzivní reformu jsou mnohé děti a jejich rodiče v Česku stále diskriminováni. Děti se speciálními potřebami podle zjištění této organizace nechtějí přijímat často ani jejich spádové školy, přestože mají ze zákona povinnost je brát. Jiné školy zase vytvářejí tlak na to, aby žáci a žákyně, jejichž vzdělávání není jednoduché, odešli. Více zde.

Další články

Cvičení s reakčním míčkem

Cvičení s reakčním míčkem

Lámete si hlavu jak zařadit reakční míček do pohybových aktivit či hodin TV, pak vyzkoušejte například tyto aktivity: nácvik úchopu reakčního míčku; masáž chodidel/končetin tenisovým míčkem; vyhazování a opětovné chytání reakčního míčku v pozici lehu/kleku...

Všeobecná pohybová příprava – parkur

Všeobecná pohybová příprava – parkur

plazení/lezení po nakloněné rovině; válení sudů po žíněnce/nakloněné rovině; kolébka; skákání na gymbalu/trampolíně; chůze zvířat/chůze po rovné čáře; podlézání/podplazení/přecházení různých překážek (lavice, kladina, bedna,..); pánevní most; svíčka; kotoul; Více...

Autismus u dívek: Proč ho často nikdo nevidí

Autismus u dívek: Proč ho často nikdo nevidí

Autismus se u dívek často nepozná. Ne proto, že by nebyl. Ale protože vypadá jinak. Dívky se ho naučí maskovat. Přizpůsobí se. Mlčí. A uvnitř se dusí. Často roky. Někdy celý život. VÍCE ZDE.