Některé české školy nechtějí učit děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Datum: 16. 9. 2022

Nová zpráva Amnesty International ukazuje, že i přes inkluzivní reformu jsou mnohé děti a jejich rodiče v Česku stále diskriminováni. Děti se speciálními potřebami podle zjištění této organizace nechtějí přijímat často ani jejich spádové školy, přestože mají ze zákona povinnost je brát. Jiné školy zase vytvářejí tlak na to, aby žáci a žákyně, jejichž vzdělávání není jednoduché, odešli. Více zde.

Další články

Bilance vysokoškolské autistky po roce nekvalifikované práce

Bilance vysokoškolské autistky po roce nekvalifikované práce

Nikdy jsem, myslím, nesnila o žádné konkrétní práci, o které bych byla přesvědčena, že právě tohle chci dělat a nic jiného. Ostatně, jak taky? Dokud si nějakou pracovní pozici nezkusím, tak o ní přece mohu reálně vědět jen velmi málo, jak bych si tedy mohla být jistá,...