Bilance vysokoškolské autistky po roce nekvalifikované práce
Datum: 28. 11. 2022

Nikdy jsem, myslím, nesnila o žádné konkrétní práci, o které bych byla přesvědčena, že právě tohle chci dělat a nic jiného. Ostatně, jak taky? Dokud si nějakou pracovní pozici nezkusím, tak o ní přece mohu reálně vědět jen velmi málo, jak bych si tedy mohla být jistá, že chci dělat právě toto? Vystudovala jsem vysokou školu, ale již rok mám pouze nekvalifikovanou práci. Dělání, dělání všechny smutky zahání, zpívá se v populární písničce, ve mně naopak smutek narostl. Doufala jsem, že i když pořádně nevím, co dál, to, že budu dělat alespoň něco, mě uklidní v tom, že nestojím na místě a aspoň trochu si vydělám. Co vlastně dělám špatně já nebo zaměstnavatel? Co bych potřebovala jinak? Více zde.

 

Další články

Kamishibai je forma tradičního japonského pouličního divadla. Jednotlivé příběhy jsou namalovány či natištěny na velkých papírových kartách, které se postupně přehazují v dřevěném rámu evokujícím divadelní scénu, a jsou doprovázeny popisováním děje z úst jednoho, hlavního vypravěče.

Kamishibai je forma tradičního japonského pouličního divadla. Jednotlivé příběhy jsou namalovány či natištěny na velkých papírových kartách, které se postupně přehazují v dřevěném rámu evokujícím divadelní scénu, a jsou doprovázeny popisováním děje z úst jednoho, hlavního vypravěče.

Kamishibai je forma tradičního japonského pouličního divadla. Jednotlivé příběhy jsou namalovány či natištěny na velkých papírových kartách, které se postupně přehazují v dřevěném rámu evokujícím divadelní scénu, a jsou doprovázeny popisováním děje z úst jednoho,...

Úvodní video – Motivační systém Semafor: Signálníček a Semafor

Úvodní video – Motivační systém Semafor: Signálníček a Semafor

Projekt SEMAFOR je pro všechny pedagogy a asistenty pedagoga v mateřských školách, dětských skupinách, ale i v přípravných třídách a počátečních ročnících základních škol, kteří mají ve třídě dítě s potížemi v komunikaci anebo se začleněním do kolektivu, aktivit a...