Příběh Effety a Karla: od vychovatele po vedoucího
Datum: 13. 1. 2023

…„Když jsem nastoupil do Effety, měl jsem za sebou pedagogické vzdělání a práci sanitáře. O tom, jak se starat o lidi s postižením či poruchou autistického spektra, jsem měl jen teoretické znalosti,“ vzpomíná Karel W. Ve stacionáři začal pomáhat jako vychovatel, později se z něj stal podle nového profesního názvosloví osobní asistent. „V Effetě tehdy působilo několik maminek dětí s postižením či autismem a od nich jsem získal skvělou průpravu,“ dodává.“ Více zde.

Další články

Úvodní video – Motivační systém Semafor: Signálníček a Semafor

Úvodní video – Motivační systém Semafor: Signálníček a Semafor

Projekt SEMAFOR je pro všechny pedagogy a asistenty pedagoga v mateřských školách, dětských skupinách, ale i v přípravných třídách a počátečních ročnících základních škol, kteří mají ve třídě dítě s potížemi v komunikaci anebo se začleněním do kolektivu, aktivit a...

Dalimil Staněk: Nedokončené věty

Dalimil Staněk: Nedokončené věty

Rozhovor Mgr. et Mgr. Jany Pechancové s duchovním PhDr. Dalimilem Staňkem, PhD. DiS. k publikaci Superhrdinové v tobě. Více zde.