……..“Způsob, jakým dáváme smysl chování dětí, informuje o všem, od našich interakcí s nimi až po disciplinární strategie, které používáme. Když se podíváme na hlubší vysvětlení o náročném chování dítěte, můžeme zároveň správně podpořit zdravý emoční vývoj.
Když se podíváme na chování na povrchové úrovni, můžeme být v pokušení myslet si, že děti se záměrně chovají špatně, hledají pozornost, jsou opoziční, vzdorovité, testující limity, líné nebo vyhýbavé.“….Více zde.
Lze naučit dnešní děti, aby rády sportovaly?
O pohybových aktivitách dětí bohužel velmi často rozhodují rodiče, a to na základě svých vlastních – ať už naplněných nebo nenaplněných tužeb. Kde je ale psáno, že syn táty-fotbalisty, který se nechce vzdát fotbalu ani po čtyřicítce, bude také šikovný na kopanou a že...