„OD MAP SI TEĎ DÁVÁM TROŠKU ORAZ,“ ŘÍKÁ MLADÝ UMĚLEC MATĚJ HOŠEK, ZNÁMÝ JAKO TVÁŘ ZNAČKY MAAPPI
Datum: 16. 4. 2023

Matěje Hoška zná řada lidí jako malého usměvavého chlapce, který tvoří originální barevné návrhy map. Matěj ale od doby, kdy se o jeho tvorbu začala v roce 2017 zajímat média i veřejnost, ušel kus cesty. Dnes je už mladý muž, který svou zálibu v kreslení posunul zase o kus dál. Není prakticky den, kdy byste jej nemohli vidět s tužkou v ruce, jak kreslí na papír či do svého tabletu. „Svou poslední mapu jsem kreslil na tabletu před více než dvěma měsíci, byla to imaginární tramvajová trasa. S mapami nekončím, ale už je netvořím tak často, jak tomu bylo před pár lety,“ vysvětluje Matěj.
V rozhovoru s ním se budeme bavit o tom, zda nelituje výběru střední školy, jaké výtvarné techniky jsou mu nyní blízké, jak si zvládá rozvrhnout úkoly a práci a také o jeho plánech do budoucna. Více  zde.

Další články

RESPEKTUJÍCÍ VÝCHOVA A KOMUNIKACE

RESPEKTUJÍCÍ VÝCHOVA A KOMUNIKACE

Respektující výchova je pojem, který se čím dál častěji skloňuje a mnohokrát jsem se setkala se zmatením, co že to vlastně je? Jaká pravidla má a jestli vůbec nějaká má? Když po dítěti něco chci, už nejsem respektující? Více zde.

Školní speciální pedagog: Partner učitele na 1. stupni ZŠ

Školní speciální pedagog: Partner učitele na 1. stupni ZŠ

Proč konzultovat se školním speciálním pedagogem? Spolupráce se školním speciálním pedagogem přináší řadu výhod: Umožňuje Vám lépe porozumět potřebám žáků, aniž byste museli sami investovat čas do zevrubného seznámení s konkrétní poruchou či vadou. Získáte doporučení...

Slovní zásoba. Jak podpořit rozvoj slov u dětí?

Slovní zásoba. Jak podpořit rozvoj slov u dětí?

Představte si následujicí situaci: Děti sedí v kroužku a paní učitelka drží obrázek stromu. „Co vidíte?“ ptá se. Jeden chlapec odpoví „strom“, druhé dítě dodá „větve“, třetí překvapí slovy „koruna stromu“. Stejný obrázek, ale každé dítě použilo jiný výraz. Tento...