…“Ve čtyřech letech začal Jack chodit do školky. Tam nastaly problémy – neměl moc kamarádů, chyběl mu rozvrh, kterého se do té doby držel, a spousta rodičů pro něj neměla pochopení. Jejich děti si na něj totiž doma stěžovaly, ale nikdo nevěděl, že je Jack autista. Jednoho dne napsala Jackova maminka do školky e-mail, ve kterém rozebírala synovo chování. Přála si taktéž, aby byl zveřejněný a přístupný pro všechny. Chtěla, aby se lidé takovýchto diagnostik nebáli, naopak, aby věděli, že její syn není špatný člověk, jeho hlava jen chápe svět trochu jinak.“… Více zde.
Rodičovství s ádehádětem? Více úsilí, méně výsledků
Rodiče dětí s ADHD často čelí kritice nebo nedorozumění ze strany ostatních, kteří si mohou mylně myslet, že problematické chování dítěte je výsledkem špatné výchovy. Přitom vynakládají obvykle mnohem více energie než rodiče neurotypických dětí. Bohužel to ale není...