Je smutné, že mnozí rodiče, ale i učitelé, si nedokážou představit, že by bylo možné učit bez donucování, nátlaku, trestů, autoritativního přístupu a bez zadávání domácích úkolů – no to už je (pro mnohé) úplný vrchol! Ve škole přitom neprobíhá jen vzdělávání, ve škole se z velké části formuje osobnost dítěte. Ve škole vzniká bohužel mnoho traumat – stačí když se dítě cítí bezmocné a má strach – a dostává přímý zásah do své integrity. Také pokud se dítě necítí dobře, brání to samotnému procesu učení. Toto lze ale změnit – změnou přístupu od učitelů a ochotou rodičů nenechat si poškozující chování učitelů líbit. Více zde.
Hravá terapie doma: Jak ortopedické podlahy Muffík přináší kouzlo terapie přímo do vašeho obýváku
Představte si, že máte doma kousek světa, kde se terapie stává hrou. Světa, kde každé šlápnutí, skok nebo přeskok přináší vašemu dítěti rozvoj a radost současně. Jak by se vám líbilo, kdyby se váš obývák nebo dětský pokoj stal terapeutickým hřištěm, kde dítě nejen...