Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování
Datum: 21. 3. 2024

Feuersteinova metoda instrumentálního obohacování je zaměřena na rozvíjení metakognitivních dovedností u dětí a dospělých. Ač to zní složitě, jde v podstatě o to naučit děti a dospělé přemýšlet o tom, jak přemýšlí, jak řeší úkoly a jak postupují, když řeší nějaký problém. To pak vede k obohacení jejich myšlenkových procesů a k rozvoji kritického myšlení.​
Více zde.

Další články

Výtvarné činnosti jako podpora rozvoje kreativity a seberegulace

Výtvarné činnosti jako podpora rozvoje kreativity a seberegulace

Výtvarná činnost je jednou z nejpřirozenějších forem lidského vyjadřování. Již od raného dětství děti intuitivně sahají po tužkách, barvách a podobných prostředcích, které jim umožní zaznamenat jejich myšlenky, přání, nebo prostě jen experimentovat s tvary a barvami....

Dočkají se asistenti pedagoga změn v roce 2025?

Dočkají se asistenti pedagoga změn v roce 2025?

Asistenti pedagoga jsou partnery dalším pedagogickým pracovníkům ve školách od ledna roku 2005. Pracovní pozice byla ukotvena zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících, který vymezil kvalifikaci a náplň práce asistentů pedagoga. Byl to rovněž výrazný...

Klíčové rady pro asistenty pedagoga

Klíčové rady pro asistenty pedagoga

Začínáte pracovat na pozici asistenta pedagoga a cítíte smíšené pocity? Nadšení z nové příležitosti střídají obavy z neznámých vod školství? Možná přemítáte o tom, jak Vás přijme žák, který vyžaduje asistenci nebo jak se uvedete do třídního kolektivu? Přemýšlíte o...