DOKUMENTY/PORUCHY AUTICKÉHO SPEKTRA
2. Autistická konference, přednáška Dodo
2. Autistická konference, přednáška Jakuba Frnky
2. Autistická konference, přednáška Jany Adolfové-Pastelkové
2. Autistická konference, přednáška Petry Dočkalové
2. Autistická konference, přednáška Sylvy Šulákové
2. Autistická konference, přednáška Vladimíry Rychlík
3. Autistická konference 2022 – Autisté a vztahy – Marie Klára
3. Autistická konference 2022 – Autisté a vztahy, autisté v zaměstnání. Michal Roškaňuk
3. Autistická konference 2022, Šimon Hlinovský, autisté a vztahy, autisté v zaměstnání
6. DÍL: PRVNÍ KONTAKT S PSYCHIATRIÍ
19. DÍL: INDIVIDUÁLNÍ PSYCHOTERAPIE
AutisTV – ADHD a asperger, stigmy, problém vysokého IQ a blázincová dilema
ADHD první týden na Strattera, jak to ADHD teda funguje?
Alternativní komunikace pomocí aplikace GoTalk na tablet pro děti s autismem
Aktivity s psychomotorickým padákem
Alfa Human Service – Youtube kanál
Autisté mezi námi- PhDr.Kateřina Thorová, APLA.avi
Autismus – Rada pro rodiče autistických dětí – MujAutismus a Zrzavá holka
AUTISMUS A MY: otázky a odpovědi
AUTISMUS A MY (2021): Jak se připravit na první třídu? Radí psycholog Přemysl Mikoláš
Autismus u dětí a jeho diagnostika – podcast
O nakupování s dětmi s autismem očima psychologa Přemysla Mikoláše 9.4.2022
BOLESTI DĚTSKÉ DUŠE 2: O DĚTSKÉ PSYCHIATRII, RODIČÍCH A DĚTECH
BOLESTI DĚTSKÉ DUŠE 3: ÚZKOSTI
BOLESTI DĚTSKÉ DUŠE 4: ADHD, VZTEK A AGRESE
BOLESTI DĚTSKÉ DUŠE 5: DEPRESE
BOLESTI DĚTSKÉ DUŠE 7: SEBEVRAŽDA
BOLESTI DĚTSKÉ DUŠE 12: KRIZOVÁ INTERVENCE
BOLESTI DĚTSKÉ DUŠI 13: POMOC PSYCHIATRA A PSYCHOTERAPEUTA
BOLESTI DĚTSKÉ DUŠE 14: HOSPITALIZACE NA PSYCHIATRII
Cvičení pro vývoj hmatového vnímání
COVID-19 Online intervence a jejich použití
Děti s AHD – Týden v regionech
Dítě s autismem z pohledu otce
Děti s autismem a vnímání okolí
Děti úplňku: Nejsou žádné dveře, kterými by nás vyhodili
Diagnóza – Autismus u malých dětí
Denis, dětský autismus, srdcedetem.cz
Duše K – O autismu a autistech
Denní centrum Žirafa v Karlových Varech
Deti s poruchou ADHD potrebujú pozornosť
Dětský psychiatr Pavel Theiner: — Klíč k dětské duši
Dobré ráno 26. 11. 2021 – REVOLUCE: AUTISMUS 1
Does this active child have ADHD? Growing up with ADHD
VTI – Denní stacionář: Klient s poruchou autistického spektra
Dobré ráno 26. 11. 2021 REVOLUCE: AUTISMUS 2
Dvojí výjimečnost – nadané děti s handicapem
ČT: Dobré ráno 26. 11. 2021 – REVOLUCE: AUTISMUS 3
ELIŠKA, dětský autismus, 5 let, srdcedetem.cz
Emoce nás ovládají, jsme ve vleku dopaminu, říká psychiatr
Ergoterapie Plzen, Grafomotorika
Ergoterapie Plzeň kognitivní funkce
Ep. 61 – Kateřina Thorová – Autismus vyžaduje přijetí (Offline Štěpána Křečka)
Epizoda Dokument: Hodný zlý a neklidný. Je ADHD skutečná
Ergoterapeutický proces aneb práce ergoterapeuta krok za krokem – díl 1. Co je to ergoterapie?
Eva Holubová: Homesharing obohacuje naše životy
Gabriela Miková – autismus (11/2018)
Hledání, jak uzdravit dítě s autismem, vedlo k léčení vlastních strachů –
HOVORY O DUŠI: „Duše je nepostradatelným fenoménem, který do života vnáší smysl,“ říká Pjér la Šé’z
HOVORY O DUŠI: KRIZOVÁ INTERVENCE
HOVORY O DUŠI: UMĚNÍ PSYCHOTERAPIE
HOVORY O DUŠI: „Musíme ušetřit lidi před šarlatány,“ říká psychoterapeut Jiří Drahota
HOVORY O DUŠI: „Naději na změny v psychiatrii vidím v nové generaci lékařů,“ říká psychiatr Mohr
HOVORY O DUŠI: „Vysoká citlivost není diagnóza,“ říká psychoterapeut Ondřej Fafejta
INKLUZE NA VYSOKÝCH ŠKOLÁCH PRACUJE NA PLNÉ OBRÁTKY
INNP – Svět bez ADHD (cvičení a řešení příčiny poruch chování a učení pohybem
Jak nastavit pravidla pro jednání s rodiči? (Kateřina Vrtišková)
Jak pomoci svému dítěti – vývojová dysfázie
Jak podpořit dobrý start dětí s autismem ve škol(c)e
Jak Centra provázení působí v nemocnicích a pomáhají rodinám s těžce nemocnými dětmi?
JAK CVIČIT S PŘEDŠKOLÁKY DOMA – SENZOMOTORICKÁ CESTA
Jak probíhá diagnostika autismu u dospělých?
Jak funguje pedagogicko-psychologická poradna
Jak probíhá diagnostika autismu u dospělých?
Jak rozvíjet motoriku a pohybové dovednosti u dětí s PAS?
Jak odbourat nepříznivé chování
Jak učit děti komunikaci s osobami se zdravotním postižením
Jak vidět „neviditelné“ nadané žáky
Jak zvládnout druhou vlnu distanční výuky?
Kariérové poradenství pro žáky s SVP
Kateřinka: V osamění a daleko od pomoci na Jesenicku
Kateřina Čížková: Informovanost o autismu roste, ale stále je málo služeb a dlouhé čekací lhůty
Kateřina Thorová: Mýty a fakta o autismu (Pátečníci 31.3.2023)
Kde sídlí důstojnost | Petra Fridrichová
KLÍČ – MAGAZÍN NEJEN PRO ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉ
Klíč – Letní rekondiční pobyty pro děti s autismem
Klíč – příběhy dvou rodin – dětský autismus
KLÍČ – Výstava fotografií – Váš pohled, náš svět
Komunikace dětí s autismem a jak na to, když to nejde mluvenou řečí
Krotitelé dluhů: Darina Stuchlíková
Kurátor pro děti a mládež: Děti s poruchou chování
KOMUNIKACE A VZTAHY – Playlist
„Lidé s postižením a Evropská úmluva o ochraně lidských práv (1950 – 2020)“ (2. 12. 2020)
Linda Cecavová – terapeutka a poradkyně pro PAS
LITOMĚŘICE: Plavání mentálně postižených
Má vaše dítě poruchu pozornosti s hyperaktivitou?
Matka autisty: Stát nám nenabízí nic, Terapie stojí 22 tisíc měsíčně, ale syn dělá pokroky
Matematika – žáci s PAS / ZŠ pro žáky se SVP
Mají lidé s mentálním postižením zájem o lásku, partnerství a sexuální život?
Mezinárodní den zvýšení povědomí o autismu – rozhovor se Sylvou Šulákovou [CZ Titulky]
Míša, 8 let, autismus, srdcedetem.cz
Matýsek – Jsme doma jako vězni
Matěj Ruppert: Měl jsem ADHD. Před prášky mě zachránil profesor Matějíček
Míša – připoutaný pro vlastní bezpečí
Modrý svět autismu – Zábavné učení /E-book ke stažení/ –
MOZAIKA 23 – sociální rehabilitace pro lidi s duševním onemocněním
Můj malý autista – jak se chová..
Na kávu s ombudsmanem – 34.díl – Vzdělávání dětí s postižením [CZ titulky]
Neurovývojové poruchy u dětí s Jaroslavem Duškem a Mgr. Stanislavou Emmerlingovou
Nevychovávejme egoisty z dětí. Naučme je laskavosti a kamarádství
Oficiální ukázky hovorů Linky bezpečí III.
O sebepoškozování u dětí a dospívajících
O obavách z kontaktu s lidmi s postižením
O psychických poruchách u dětí a dospívajících
O EFT terapii, ADHD a porodním traumatu s Karlou Mikovou
O duševním zdraví žáků s terapeutkou Mgr. Lucií Strakovou Jirků
O vyrovnání se s postižením dítěte
O výzkumu epilepsie a projevech onemocnění
Od břehu ke břehu – od DMO k jedinečné svobodě | Petra Fridrichová
Odpovědi od plic – krizový intervent
Otec autistických dvojčat: Peněz není málo, ale nemáme je za co utratit
Online terapie s detmi – webinář s Alenou Vávrovou
Playlist Najděme krásu v odlišnosti – video rozhovory
Problematika vzdělávání osob s poruchou autistického spektra
Postižení není neschopnost (CZ titulky)
Poruchy učení a jak je řešit s Olgou Zelinkovou • ROZHOVOR
Patologická vyhýbavost požadavkům. – Mgr. Julius Bittmann
PATRON – pomáhat lze přímo a transparentně
Práce s Doporučením při vzdělávání žáků se SVP, role ŠPP
Pasz: ADHD mají i dospělí, často to nevědí a selhávají. Hodně lidí se pořád bojí říct si o pomoc
PODCAST 18. díl: Na první pohled nerozeznatelná jinakost – život a studium s Aspergerovým syndromem
POBĚŽOVICE: Jak funguje inkluzivní škola?
Potřeba důstojnosti, úcty, respektu a porozumění
Příliš široké spektrum autismu
Představte si, že se asistenti postarají o vaše dítě, když to bude potřeba
Problematika pedagogické intervence a její aplikace na školách
ProCit – Celodenní program pro děti s poruchou autistického spektra – Léto s ProCitem
ProCit – Kurz plavání pro děti s poruchou autistického spektra (PAS)
Poruchy učení, poruchy pozornosti, dyslexie, dysgrafie – proč je těch problémů dnes tolik? –
PRO DĚTI – Cvičení pro rozvoj pozornosti – díl druhý
PODCAST 2. díl: Jak na pedagogickou intervenci po novele Vyhlášky č. 27/2016 Sb.
Podcast 11 Martin Selner o autismu a lidskosti
PODCAST 12. díl: Děti se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
PODCAST 21. díl: Vývojová dysfázie 2. díl: Rady a tipy pro pedagogy a rodiče
Podcasty – Poradenské švitoření
PREF: Diskuse Inkluze a integrace
Příměstský tábor pro děti s autismem
Psychická odolnost u dětí a jak ji posilovat
Psycholog: Přibývá bezcitných lidí, plat je víc než rodina. Děti jsou skrytě zanedbané
Poznáváme autismus – náš příběh
Proč chodí děti s autismem po špičkách
Proč je důležité socializovat děti s autismem
Příspěvek na péči, mobilitu a ZTP průkaz
PŘÍSPĚVEK NA ZVLÁŠTNÍ POMŮCKU – CZ titulky
Povídání o diagnostice, má snaha vás uklidnit, aby jste se nevzdávali
Rehabilitace u dětí: Je Vojtova metoda jediné řešení?
Rodičům dětí s autismem pomáhají dobrovolníci
Role učitele ve vzdělávacím procesu
ROZHOVOR S MAMINKOU DÍTĚTE S AUTISMEM
Rozšíření centra pro osoby s PAS ve Zlíně
Rettův syndrom – Alenka Maňasová
Rizika sociálních sítí (týkající se dětí). – Podcast „Na tenké Lince“.
Roky jsme spali jen dvě hodiny denně, je to těžko představitelné, říká matka autistky
Rozvoj emoční inteligence prostřednictvím příběhů ve smyslu Gestalt terapie
Relaxační aktivity pro děti předškolního věku
Sebevraždy: třetí nejčastější příčina úmrtí v dětském věku
Sama doma – Podpora bydlení pro lidi s poruchou AS
Sama doma – Poruchy autistického spektra
Sama doma – Poruchy autistického spektra
Sama doma – Poruchy autistického spektra – nároční klienti
Sama doma – Poruchy autistického spektra – terapie
Sama doma – Poruchy autistického spektra a raná péče
Sama doma – Psi pro děti s poruchami autistického spektra
Sama doma – Režim a vzdělávání osob s poruchami autistického spektra
Sama doma – Režim rodin se členem s poruchou autistického spektra
Spolupráce asistenta pedagoga s učitelem
SaVIO: Emoce a jak s nimi pracovat (MUDr. Radkin Honzák)
Sexualita lidí s mentálním hendikepem
Snoezelen pedagogická intervence
Školní psycholog a distanční péče (19.10.2020, Zoom)
Sociální rehabilitace dětí s autismem
Skrytí hrdinové, aneb co prožívají sourozenci nemocných – MUDr. Šárka Kárová (1. díl)
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK POSKYTUJE AKUTNÍ KRIZOVOU A NÁVAZNOU POMOC
Děti úplňku: Stát na nás úplně zapomněl
Stelinka – Život s Rett syndromem
Taháky speciální pedagogiky | 1. díl SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKA
Taháky speciální pedagogiky | 2. díl ETOPEDI
Taháky speciální pedagogiky | 3. díl LOGOPEDIE
Taháky speciální pedagogiky | 7. díl PSYCHOPEDIE
Tep 24 – Autismus aneb co je normální
Truchlení u dětí a možná podpora ze strany školy
Talent na školách: Jak podporovat nadané žáky na školách
Terapie kyslíkem – hyperbarická komora
Tisíc tváří psychologa #7 – Školní psycholog – Iveta Rebrová
Tomáš a Eliška Hrnčířovi – jak pomáhá ergoterapie dětem se speciálními potřebami
Treatment in Children & Youth: Webinar Recording
Týden v regionech – Část: Kniha pomáhá dětem s autismem
Týden v regionech: PROBLÉMY LIDÍ S AUTISMEM
Ukázka z hodiny Psychomotoriky
Václav Mertin: Děti potřebují podporu, výsledky ve škole jsou závislé na úrovni rodiny
Vady řeči v předškolním a školním věku – 1. část
Vady řeči v předškolním a školním věku – 2. část
Význam pohybu v rozvoji správné výslovnosti
V Olomouci se otevřelo nové centrum pro autisty
Webinář – Sportovně-kompenzační pomůcky
Woÿta – Literární koutek 32. HOST: Markéta Řeřichová
Youtube kanál Konference ADHD 2016
Youtube kanál Celostátní mezioborové konference ADHD
Youtube kanál centrum provazení
Youtube kanál CYKLUS ŽIVOT ZA ZDÍ
Youtube kanál Inspiro – Inspirace v odlišnosti
Youtube kanál Asociace klinických psychologů ČR
Youtube kanál – Inspiro – Inspirace v odlišnosti
Youtube kanál Mateřská škola MiniSvět
Youtube kanál Petra Sviderková
Youtube kanál Ptejme se autistů
Youtube kanál Vladuš Tylšarová
Youtube kanál OZP Akademie z.ú.
Zásady bezpečnosti s dětmi u vody
Zahradnická terapie pro děti předškolního a mladšího školního věku
Zitin příběh – Dětský autismus
Zkušenosti s postupy diferenciace a individualizace při vzdálené výuce
Zuzana Dvořáčková – Po diagnóze PAS přichází šok, ale některým rodičům se uleví
Život autistu (V SIEDMOM NEBI)
Život je hra: sto let Zdeňka Matějčka
Život v komunitní sociální službě aneb jak zamezit zavádění ústavních zvyklostí