SEZNAM PUBLIKACÍ/ADHD
ADHD – variabilita v dětství a dospělost. PTÁČEK, Radek a Hana PTÁČKOVÁ.2018.
ADHD ve škole. Co s tím? Integrace a inkluze ve školní praxi, VOLEMANOVÁ,M. 2018.
Co vám chce říct vaše dítě s autismem. Maja Toudal.2023
Cesta životem s ADHD: jak se vyrovnat s diagnózou v jednotlivých etapách života. ZÁVĚRKOVÁ, Markéta; BUDÍKOVÁ, Jaroslava; DOBIÁŠOVÁ, Markéta; KENDÍKOVÁ, Jitka a BLAHO VITOŠKOVÁ, Veronika. Praha: Pasparta, 2023. ISBN 978-80-88429-83-8.
Cvičení a terapie pro děti s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení. E. VINGRÁLKOVÁ, J. CHLEBNÍČEK. 2016
Cvičení a terapie pro děti s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení. VINGRÁLKOVÁ, Eva. Olomouc: Fontána, [2016]. ISBN 978-80-7336-844-9.
Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení. POKORNÁ, V. 1998
Dost dobře nenormální : můj báječný život s autismem a ADHD. D. Linkeová ; přeložila M. Voslářová
Domácí vzdělávání v době koronavirové pandemie
EBOOK – JAK NA OBLÉKÁNÍ ErgoTipy pro každého! Viktorie Šeflová, Daniel Stříbný, 2023
FRYČ, Vladislav; CHMELOVÁ, Martina a ADÁMKOVÁ, Petra (ed.). Neformální péče v teorii a praxi: sborník odborných statí. V Praze: pro Alfa Human Service, z.s. vydala Pasparta Publishing, 2021. ISBN 978-80-88290-85-8.
Hry pro rozvoj komunikačních schopností. Deborah M. Plummer. Portál
Jak se žije s ADHD. Markéta Závěrková. 2016:
Kompenzační cvičení. Bc. Kristýna Štemberova. Fyzionožka
Mindfulness a relaxace pro žáky s ADHD: od 10 let.STEER, Joanne a Kate HORSTMANN. Přeložil Maria ARNAUTOVOVÁ.
Nejčastější poruchy chování dětí. TRAIN, A. 2001
O ADHD v dospívání a dospělosti. Markéta Závěrková. 2018.
Příběhy z měsíční houpačky: autogenní trénink pro děti od 4 let. MÜLLER, E. (2016).
Překlad Eliška Závodná. Vydání čtvrté. Praha: Portál.
Poruchy chování v dětském věku
PORUCHY CHOVÁNÍ DĚTÍ A MLÁDEŽE
Poruchy pozornosti a hyperaktivita (ADHD/ADD) – příručka pro dospělé
ROZVOJ ŽÁKA S JINAKOSTÍ NA ZUŠ (předcházení problémům). M.D .Polínek, Z. Polínková. 2016.
Rozvoj řeči dětí. Gonzalez, America X.; Brady, Lois Jean; Elliott, Jim, Portál, 2024
Školní speciální pedagog v perspektivě inkluzivního vzdělávání
Třinácté komnaty dětské duše. OAKLANDER, V. 2003
TVOŘIVOST (nejen) jako prevence rizikového chování. M. D. Polínek. 2015.