METODIKY MŠMT
Alternativní a augmentativní komunikace
Analýza potřeb pedagogických pracovníků v oblasti inkluzivního vzdělávání
Analýza podpory žáků se SVP – školská poradenská zařízení
BEZPEČNÉ CHOVÁNÍ NA INTERNETU PRO KLUKY A PRO HOLKY
Děti s hyperkinetickým syndromem ADHD
Dětí, žáci a studenti s poruchou autistického spektra
Devět cenných rad pro rodiče autistických dětí
DĚTI A ŽÁCI S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA
EDUKACE A ROZVOJ OSOB S PORUCHAMI PSYCHICKÉHO VÝVOJE A CHOVÁNÍ
Edukace žáka s poruchou autistického spektra v kontextu rozvoje klíčových kompetencí
Hudba v inkluzivním vzdělávání
Integrace technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Ověřená metodika
Jak rozvíjet porozumění u dětí s autismem
Jóga pro děti ve věku pět až deset let aneb Hrajeme si, cvičíme a povídáme si pohádky
Kde najít odbornou pomoc pro děti v Písku a okolí?
KATALOG PROJEKTŮ DOBRÉ PRAXE V HUDEBNÍ, DRAMATICKÉ, TANEČNĚ-POHYBOVÉ A SLOVESNÉ VÝCHOVĚ
Krizová intervence nejen pro pedagogickou praxi
Krizová intervence pro speciální pedagogy
Komunikace se žákem se zdravotním postižením
KOMUNIKACE S DALŠÍMI ÚČASTNÍKY INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ
METODIKA PRÁCE ASISTENTA PEDAGOGA PREVENCE A ZVLÁDÁNÍ PROBLÉMOVÉHO CHOVÁNÍ
METODIKA EXPRESIVNÍCH PŘÍSTUPŮ U ŽÁKŮ SE SVP V INKLUZIVNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
Metodika posuzování speciálních vzdělávacích potřeb u dětí a žáků se vzácnými onemocněním
Metodika práce se žákem s mentálním postižením
Metodika práce asistenta pedagoga žáka s mentálním postižením
Metodika pro školní sociální pedagogy
Metodika práce školního speciálního pedagoga
Metodika pro inovace školních vzdělávacích programů konzervatoří
Metodika pro inovace školních vzdělávacích programů konzervatoří
Metodika práce se žákem s poruchami autistického spektra
Metodika práce asistenta pedagoga se žákem s poruchami autistického spektra
Metodika práce asistenta pedagoga – osobnostní rozvoj AP a komunikace s rodinou nebo komunitou žáka
Návrh legislativní ůpravy karierního systému pro pracovníky ve školství
Náležitý dohled asistenta pedagoga ve výuce a mimo vlastní výuku
OSOBNOSTNÍ ROZVOJ ASISTENTA PEDAGOGA A KOMUNIKACE S RODINOU NEBO KOMUNITOU ŽÁKA
Pedagogická a školní psychologie
Pedagogická diagnostika v mateřské škole
PORUCHY CHOVÁNÍ DĚTÍ A MLÁDEŽE
Podpora zvyšování sebevědomí žáka
Podpora v pracovní výchově a pracovních činnostech u žáků s mentálním postižením
Podpora ve výtvarné výchově u žáků s mentálním postižením
Poruchy pozornosti a hyperaktivita (ADHD/ADD) – příručka pro dospělé
Poruchy chování v dětském věku
Právní rámec spolupráce s dítětem a rodinou
ROZVOJ ŽÁKA S JINAKOSTÍ NA ZUŠ
STANDARD PRÁCE ASISTENTA PEDAGOGA
SOCIÁLNĚ PEDAGOGICKÉ PORADENSTVÍ
Sumář DOBRÉ praxe Zkušenosti s inkluzivním vzděláváním
Šikana jako etický, psychologický a pedagogický problém
Techniky práce s dítětem, které zažilo traumatizující událost
Teatroterapeutické a skazkoterapeutické přístupy
TVOŘIVOST (nejen) jako prevence rizikového chování. M. D. Polínek. 2015.
UČEBNICE OBECNÉ PSYCHOLOGIE Alena Plháková
ÚMLUVA O PRÁVECH OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM (sbírka mezinárodních smluv č. 10/2010)
ÚVOD DO STUDIA DRAMATERAPIE, TEATROTERAPIE, ZÁŢITKOVÉ PEDAGOGIKY A DRAMIKY
Vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem v inkluzivní třídě. Metodická příručka. B. Bazálková
Základy muzikoterapie KANTOR, J., LIPSKÝ, M., WEBER, J. 2010