Metodiky problematika PAS
BEZPEČNÉ CHOVÁNÍ NA INTERNETU PRO KLUKY A PRO HOLKY
Děti s hyperkinetickým syndromem ADHD
Dětí, žáci a studenti s poruchou autistického spektra
Devět cenných rad pro rodiče autistických dětí
DĚTI A ŽÁCI S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA
Jak rozvíjet porozumění u dětí s autismem
Kde najít odbornou pomoc pro děti v Písku a okolí?
METODIKA PRÁCE ASISTENTA PEDAGOGA PREVENCE A ZVLÁDÁNÍ PROBLÉMOVÉHO CHOVÁNÍ
METODIKA EXPRESIVNÍCH PŘÍSTUPŮ U ŽÁKŮ SE SVP V INKLUZIVNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
Metodika posuzování speciálních vzdělávacích potřeb u dětí a žáků se vzácnými onemocněním
Metodika práce se žákem s mentálním postižením
Metodika práce asistenta pedagoga žáka s mentálním postižením
Metodika práce školního speciálního pedagoga
Metodika práce se žákem s poruchami autistického spektra
Metodika práce asistenta pedagoga se žákem s poruchami autistického spektra
Pedagogická a školní psychologie
PORUCHY CHOVÁNÍ DĚTÍ A MLÁDEŽE
Poruchy pozornosti a hyperaktivita (ADHD/ADD) – příručka pro dospělé
Poruchy chování v dětském věku
Právní rámec spolupráce s dítětem a rodinou
ROZVOJ ŽÁKA S JINAKOSTÍ NA ZUŠ
SOCIÁLNĚ PEDAGOGICKÉ PORADENSTVÍ
Šikana jako etický, psychologický a pedagogický problém
Techniky práce s dítětem, které zažilo traumatizující událost
TVOŘIVOST (nejen) jako prevence rizikového chování. M. D. Polínek. 2015.
UČEBNICE OBECNÉ PSYCHOLOGIE Alena Plháková
ÚMLUVA O PRÁVECH OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM (sbírka mezinárodních smluv č. 10/2010)
ÚVOD DO STUDIA DRAMATERAPIE, TEATROTERAPIE, ZÁŢITKOVÉ PEDAGOGIKY A DRAMIKY
Vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem v inkluzivní třídě. Metodická příručka. B. Bazálková
Základy muzikoterapie KANTOR, J., LIPSKÝ, M., WEBER, J. 2010