EDUKAČNÍ MATERIÁLY PRO POMÁHAJÍCÍ PROFESE A PEČUJÍCÍ
ANALÝZA PORADENSKÝCH SLUŽEB A VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ S PORUCHAMI AUTISTICKÉHO SPEKTRA
Analýza potřeb pedagogických pracovníků v oblasti inkluzivního vzdělávání
Analýza podpory žáků se SVP – školská poradenská zařízení
Alternativní a augmentativní komunikace
BEZPEČNÉ CHOVÁNÍ NA INTERNETU PRO KLUKY A PRO HOLKY
Co je dobré vědět? … při péči o nemocné dítě…
Děti s hyperkinetickým syndromem ADHD
Dětí, žáci a studenti s poruchou autistického spektra
Devět cenných rad pro rodiče autistických dětí
Doporučené postupy psychiatrické péče Psychiatrické společnosti ČLS JEP
Domácí vzdělávání v době koronavirové pandemie
DĚTI A ŽÁCI S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA
EDUKACE A ROZVOJ OSOB S PORUCHAMI PSYCHICKÉHO VÝVOJE A CHOVÁNÍ
Edukace žáka s poruchou autistického spektra v kontextu rozvoje klíčových kompetencí
Epilepsie – Základní informace o epilepsii
E-publikace Společně ve společném vzdělávání
HUDBA V INKLUZIVNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
HUDEBNÍ DIDAKTIKA PRO ŽÁKY SE SVP V INKLUZIVNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
Integrace technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Ověřená metodika
Jaké to je?… slyšet o nemoci svého dítěte…
Jak rozvíjet porozumění u dětí s autismem
Jóga pro děti ve věku pět až deset let aneb Hrajeme si, cvičíme a povídáme si pohádky
Kde najít odbornou pomoc pro děti v Písku a okolí?
KATALOG PROJEKTŮ DOBRÉ PRAXE V HUDEBNÍ, DRAMATICKÉ, TANEČNĚ-POHYBOVÉ A SLOVESNÉ VÝCHOVĚ
Komunikace se žákem se zdravotním postižením
Krizová intervence pro sociální pracovníky
Krizová intervence nejen pro pedagogickou praxi
Krizová intervence pro speciální pedagogy
KOMUNIKACE S DALŠÍMI ÚČASTNÍKY INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ
Magdaléna o.p.s., Mgr. Andrea Zápotocká – Léta broušený diamant aneb program selektivní prevence
MALÝ PRŮVODCE PRO VELKÉ HRDINY – NEBOJTE SE PEČOVAT
MANUÁL A METODIKA TVORBY ŠVP ZUŠ PRO ŽÁKY SE SVP
Metodika pro inovace školních vzdělávacích programů konzervatoří
Metodika práce asistenta pedagoga – osobnostní rozvoj AP a komunikace s rodinou nebo komunitou žáka
MANUÁL PRO METODIKY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
METODIKA PRÁCE ASISTENTA PEDAGOGA PREVENCE A ZVLÁDÁNÍ PROBLÉMOVÉHO CHOVÁNÍ
Metodika řešení krizových situací osob s PAS a jejich rodin
METODIKA EXPRESIVNÍCH PŘÍSTUPŮ U ŽÁKŮ SE SVP V INKLUZIVNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
Metodika posuzování speciálních vzdělávacích potřeb u dětí a žáků se vzácnými onemocněním
Metodika práce se žákem s mentálním postižením
Metodika práce asistenta pedagoga žáka s mentálním postižením
Metodika práce školního speciálního pedagoga
Metodiky pro plánování sociálních služeb
METODIKA TVORBY UČEBNÍCH TEXTŮ DVPP PRO INKLUZIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Metodika práce se žákem s poruchami autistického spektra
Metodika práce asistenta pedagoga se žákem s poruchami autistického spektra
METODIKA STANDARDŮ KVALITY SOCIÁLNÍCH SLUŽEB
Metodika pro školní sociální pedagogy
Metodika pro inovace školních vzdělávacích programů konzervatoří
Metodika práce se žákem se vzácným onemocněním
OSOBNOSTNÍ ROZVOJ ASISTENTA PEDAGOGA A KOMUNIKACE S RODINOU NEBO KOMUNITOU ŽÁKA
Pedagogická a školní psychologie
Pedagogická diagnostika v mateřské škole
Podpora v pracovní výchově a pracovních činnostech u žáků s mentálním postižením
Podpora ve výtvarné výchově u žáků s mentálním postižením
Poruchy chování v dětském věku
Porucha autistického spektra dle Mezinárodní klasifikace nemocí (MKN 11)
Právní rámec spolupráce s dítětem a rodinou
PORUCHY CHOVÁNÍ DĚTÍ A MLÁDEŽE
Podpora zvyšování sebevědomí žáka
Poruchy pozornosti a hyperaktivita (ADHD/ADD) – příručka pro dospělé
Příručka pro zaměstnavatele lidí s autismem. NAUTIS
Příručka pro rodiče žáků s výukou matematiky podle metody prof. Milana Hejného
Specifika práce s dětmi s autismem – metodické postupy
SOCIÁLNĚ PEDAGOGICKÉ PORADENSTVÍ
STEJSKAL, Pavel. Proč a jak se zdravě hýbat
STANDARD PRÁCE ASISTENTA PEDAGOGA
Sumář DOBRÉ praxe Zkušenosti s inkluzivním vzděláváním
Rettův syndrom – vzácné onemocnění, na které je třeba myslet
ROZVOJ ŽÁKA S JINAKOSTÍ NA ZUŠ
Spolupráce školního speciálního pedagoga a asistenta pedagoga
Studijní a odborné materiály v APA
Syndrom vyhoření v učitelské profesi
Šikana jako etický, psychologický a pedagogický problém
Taháky speciální pedagogiky | 1. díl SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKA
Taháky speciální pedagogiky | 2. díl ETOPEDI
Taháky speciální pedagogiky | 3. díl LOGOPEDIE
Taháky speciální pedagogiky | 7. díl PSYCHOPEDIE
Techniky práce s dítětem, které zažilo traumatizující událost
Teatroterapeutické a skazkoterapeutické přístupy
TVOŘIVOST (nejen) jako prevence rizikového chování
Treatment in Children & Youth: Webinar Recording
Ukázka IVP do TV – žák s TP a s Aspergerovým syndromem (ukázka IVP č. 5)
UČEBNICE OBECNÉ PSYCHOLOGIE Alena Plháková
Úvod do didaktiky aplikovaných pohybových aktivit žáků s mentálním postižením –
ÚVOD DO STUDIA DRAMATERAPIE, TEATROTERAPIE, ZÁŢITKOVÉ PEDAGOGIKY A DRAMIKY
Využití prvků cirkusové pedagogiky v tělesné výchově
Vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem v inkluzivní třídě. Metodická příručka
Základy muzikoterapie KANTOR, J., LIPSKÝ, M., WEBER, J. 2010
Zásady bezpečnosti s dětmi u vody
Zipyho a Jablíkovi kamarádi – Programy podpory duševního zdraví pro MŠ a 1. stupeň ZŠ