Edukační materiály – PAS (pro pedagogy, sociální pracovníky, rodiče a další pomáhající profese)
ANALÝZA PORADENSKÝCH SLUŽEB A VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ S PORUCHAMI AUTISTICKÉHO SPEKTRA
BEZPEČNÉ CHOVÁNÍ NA INTERNETU PRO KLUKY A PRO HOLKY
Co je dobré vědět? … při péči o nemocné dítě…
Děti s hyperkinetickým syndromem ADHD
Dětí, žáci a studenti s poruchou autistického spektra
Devět cenných rad pro rodiče autistických dětí
Doporučené postupy psychiatrické péče Psychiatrické společnosti ČLS JEP
DĚTI A ŽÁCI S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA
Does this active child have ADHD? Growing up with ADHD
Epilepsie – Základní informace o epilepsii
E-publikace Společně ve společném vzdělávání
HUDBA V INKLUZIVNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
HUDEBNÍ DIDAKTIKA PRO ŽÁKY SE SVP V INKLUZIVNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
Jaké to je?… slyšet o nemoci svého dítěte…
Jak rozvíjet porozumění u dětí s autismem
Kde najít odbornou pomoc pro děti v Písku a okolí?
KATALOG PROJEKTŮ DOBRÉ PRAXE V HUDEBNÍ, DRAMATICKÉ, TANEČNĚ-POHYBOVÉ A SLOVESNÉ VÝCHOVĚ
Magdaléna o.p.s., Mgr. Andrea Zápotocká – Léta broušený diamant aneb program selektivní prevence
MALÝ PRŮVODCE PRO VELKÉ HRDINY – NEBOJTE SE PEČOVAT
MANUÁL A METODIKA TVORBY ŠVP ZUŠ PRO ŽÁKY SE SVP
MANUÁL PRO METODIKY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
METODIKA PRÁCE ASISTENTA PEDAGOGA PREVENCE A ZVLÁDÁNÍ PROBLÉMOVÉHO CHOVÁNÍ
Metodika řešení krizových situací osob s PAS a jejich rodin
METODIKA EXPRESIVNÍCH PŘÍSTUPŮ U ŽÁKŮ SE SVP V INKLUZIVNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
Metodika posuzování speciálních vzdělávacích potřeb u dětí a žáků se vzácnými onemocněním
Metodika práce se žákem s mentálním postižením
Metodika práce asistenta pedagoga žáka s mentálním postižením
Metodika práce školního speciálního pedagoga
Metodiky pro plánování sociálních služeb
METODIKA TVORBY UČEBNÍCH TEXTŮ DVPP PRO INKLUZIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Metodika práce se žákem s poruchami autistického spektra
Metodika práce asistenta pedagoga se žákem s poruchami autistického spektra
METODIKA STANDARDŮ KVALITY SOCIÁLNÍCH SLUŽEB
Metodika práce se žákem se vzácným onemocněním
Otázky a odpovědi aplikované tělesné výchovy I
Otázky a odpovědi aplikované tělesné výchovy II
Pedagogická a školní psychologie
Poruchy chování v dětském věku
Porucha autistického spektra dle Mezinárodní klasifikace nemocí (MKN 11)
Právní rámec spolupráce s dítětem a rodinou
PORUCHY CHOVÁNÍ DĚTÍ A MLÁDEŽE
Poruchy pozornosti a hyperaktivita (ADHD/ADD) – příručka pro dospělé
Příručka pro zaměstnavatele lidí s autismem. NAUTIS
Příručka pro rodiče žáků s výukou matematiky podle metody prof. Milana Hejného
Specifika práce s dětmi s autismem – metodické postupy
SOCIÁLNĚ PEDAGOGICKÉ PORADENSTVÍ
STEJSKAL, Pavel. Proč a jak se zdravě hýbat
Rettův syndrom – vzácné onemocnění, na které je třeba myslet
ROZVOJ ŽÁKA S JINAKOSTÍ NA ZUŠ
Spolupráce školního speciálního pedagoga a asistenta pedagoga
Studijní a odborné materiály v APA
Syndrom vyhoření v učitelské profesi
Šikana jako etický, psychologický a pedagogický problém
Taháky speciální pedagogiky | 1. díl SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKA
Taháky speciální pedagogiky | 2. díl ETOPEDI
Taháky speciální pedagogiky | 3. díl LOGOPEDIE
Taháky speciální pedagogiky | 7. díl PSYCHOPEDIE
Techniky práce s dítětem, které zažilo traumatizující událost
TVOŘIVOST (nejen) jako prevence rizikového chování
Treatment in Children & Youth: Webinar Recording
Ukázka IVP do TV – žák s TP a s Aspergerovým syndromem (ukázka IVP č. 5)
UČEBNICE OBECNÉ PSYCHOLOGIE Alena Plháková
Úvod do didaktiky aplikovaných pohybových aktivit žáků s mentálním postižením –
ÚVOD DO STUDIA DRAMATERAPIE, TEATROTERAPIE, ZÁŢITKOVÉ PEDAGOGIKY A DRAMIKY
Využití prvků cirkusové pedagogiky v tělesné výchově
Vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem v inkluzivní třídě. Metodická příručka
Základy muzikoterapie KANTOR, J., LIPSKÝ, M., WEBER, J. 2010
Zásady bezpečnosti s dětmi u vody
Zipyho a Jablíkovi kamarádi – Programy podpory duševního zdraví pro MŠ a 1. stupeň ZŠ