PUBLIKACE
ABA pro děti s autismem: otázky a odpovědi. JOHNSON, Elle Olivia. Přeložil P. DIESTLEROVÁ. 2020.
Alternativní a augmentativní komunikace
Bazální stimulace, aktivace a komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením. HÁJKOVÁ, V. 2009
Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení. POKORNÁ, V. 1998
Cvičení pro lepší učení: vysvětlení a rady pro rodiče, pedagogy, asistenty a jiné odborníky, jak cvičit s dětmi. VINGRÁLKOVÁ, Eva a Jan CHLEBNÍČEK.[2018]
Cvičení a terapie pro děti s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení. VINGRÁLKOVÁ, Eva. Olomouc: Fontána, [2016]. ISBN 978-80-7336-844-9.
Early Start Denver Model for Young Children with Autism. S.J. ROGERS. 2010.
Hry na dlani. KOLÁBOVÁ. N.2020.
Hry v místnosti. GATO. M. 2011.
Hrajeme na zobcovou flétnu. KOUTNÍKOVÁ, K. 2003
Hry a činnosti pro vývoj dítěte s postižením. NEWMAN, S. 2004
Hry pro rozvoj dětského mozku. SCHILLER, P. 2004
Hry pro usměrňování agresivity. ERKERT, A. 2004
Hry s hudbou a techniky muzikoterapie ve výchově, sociální práci a klinické praxi. ŠIMANOVSKÝ, Z. 2007
Hry na rozvoj verbální komunikace – 107 nejlepších her z praxe. Petr Staníček
Hry pro rozvoj komunikačních schopností. Deborah M. Plummer. Portál
Hry pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami. DURRANT, Georgina. Přeložil Zuzana MUSILOVÁ.
Hry a zábavné činnosti pro děti s autismem : praktické nápady pro každý den . J. Moor. 2010
Hudba v inkluzivním vzdělávání
Inspirace pro podporu pohybových dovedností žáků v rámci různých školních aktivit
Instruktážní kniha jednoduchých aktivit pro výuku autistických dětí. BAZEGHI, B. 2008
Jak rozvíjet porozumění u dětí s autismem
Proč a jak se zdravě hýbat. STEJSKAL, Pavel. 2004
Jóga, dech a meditace. V. Krejčík.2010.
Jóga pro děti ve věku pět až deset let aneb Hrajeme si, cvičíme a povídáme si pohádky
Katalog projektů dobré praxe v hudební, dramatické, výtvarné, tanečně-pohybové a slovesné výchově
Když mozek pracuje jinak. BRAGDON, A., D., GAMON, D. 2006
Komunikace se žákem se zdravotním postižením
Kyslíková maska pro rodiče dětí s AS.Pešek, Roman . 2013.
Logopedie. KLENKOVÁ, J. 2006
Logopedie včas – otázky a odpovědi. J. Pečarková. 2022
Malované logopedické pohádky, Aleš Čuma. 2021.
Metody alternativní a augmentativní komunikace. ŠAROUNOVÁ, Jana. Praha: Portál, 2014.
Mindfulness a relaxace pro žáky s ADHD: od 10 let.STEER, Joanne a Kate HORSTMANN. Přeložil Maria ARNAUTOVOVÁ.
Hudba léčí. M. Gerlichová. 2017.
Muzikoterapie a edukace. BENÍČKOVÁ M. 2017.
Muzikoterapie v praxi: Příběhy muzikoterapeutických cest – 2., přepracované a doplněné vydání. GERLICHOVÁ M. 2O14.
Nácvik sebeobsluhy a sociálních dovedností u dětí s autismem / D. S. JAcobs, D. E. Betts. 2013.
Nebojte se žáka se SVP – Příručka pro učitele tělesné výchovy a asistenty pedagogů
Nejlepší hry venku pro malé i velké. GATO. M.2012:
Nebojte se žáka se SVP :Příručka pro učitele tělesné výchovy a asistenty pedagogů. DAĎOVÁ, K., a kol. 2020
Podpora v pracovní výchově a pracovních činnostech u žáků s mentálním postižením
Podpora ve výtvarné výchově u žáků s mentálním postižením
Pravidla mozku. MEDINA, J. 2012
Relaxační hry s dětmi. NADEAU, M. 2003
Relaxace nejen pro děti s ADHD. Jucovičová D. 2008.
Relaxační desetiminutovky. PERETTI. N. 2017.
Rozvíjení sociálních dovedností lidí s poruchami autistického spektra. PATRICK, N., J. 2011
Rozvoj sociálních dovedností u dětí s autismem : pro děti předškolního věku a pro děti se sníženými rozumovými schopnostmi. V. Čadilová, Z. Žampachová. 2016.
Rozvoj sebeobslužných dovedností
Smyslové vnímání. JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H. 2003
Son-Rise Zázrak pokračuje. KAUFMAN, B., N. 2004
Struktura a strukturované úkoly pro děti s autismem. HLADKÁ, L., PAVLIŠTÍKOVÁ, A. 2008
Strukturované učení. ČADILOVÁ, V., ŽAMPACHOVÁ, Z. 2008
Strukturované učení pro žáky s autismem. VILÁŠKOVÁ, D. 2006
Sensory Perceptual Issues in Autism And Asperger Syndrome. BOGDASHINA, O. 2003
Terapie ve speciální pedagogice. MULLER O. 2014.
Teatroterapeutické a skazkoterapeutické přístupy
Třinácté komnaty dětské duše. OAKLANDER, V. 2003
TVOŘIVOST (nejen) jako prevence rizikového chování. M. D. Polínek. 2015.
Tvoříme z obrázků našich dětí. VAN ARSDALE SHRADER, V. 2006
ÚVOD DO STUDIA DRAMATERAPIE, TEATROTERAPIE, ZÁŢITKOVÉ PEDAGOGIKY A DRAMIKY. M.
Vizuální komunikační strategie v autismu. A. Bondy. 2007.
Výtvarná dílna. BABYRÁDOVÁ, H. 2005
Výtvarné činnosti pro malé děti. KOHLOVÁ, M., F. 2011
Výtvarné hrátky pro děti. KOHLOVÁ, M., F. 2006
Využití prvků cirkusové pedagogiky v tělesné výchově
Zdravotně-kompenzační cvičení. Andrea Levitová a Blanka Hošková. 2016.
Zdravotná telesná výchova. Alena Cepková. 2013.
Zdravotní tělesná výchova. Strnad Pavel – Prajerová Květa. 2022
Základy muzikoterapie.KANTOR, J., LIPSKÝ, M., WEBER, J. 2010