DIPLOMOVÉ PRÁCE
Diagnostika komunikace předškolních dětí s poruchou autistického spektra optikou předvýzkumu
Didaktická interakce v plavecké výuce dětí s poruchami autistického spektra. NOVÁKOVÁ, Linda.2021
Dítě s diagnózou ADHD na prvním stupni. Lucie Slanařová. 2008.
Kybernetická šikana. HÁŠOVÁ, Gabriela.2009.
Mediální osvěta symptomatických poruch řeči. SVIDERKOVÁ, Petra.2019.
Možnosti využití Cirkusové terapie při léčbě ADHD. Vojtěch Holický. 2012
Specifika motorického vývoje dětí s poruchou autistického spektra. KUDRNOVÁ, Terezie. 2015.
Vliv-autismu-na-sourozence-dětí-s-autismem_Miroslava-Schffelova_DP_2007
Výběr vhodných pohybových aktivit pro děti s autismem a mentální retardací. DUDAŠKO, Kristýna. 2006.
Žáci s poruchou autistického spektra v tělesné výchově. HONZIGOVÁ, Michaela. 2016.
Péče o osoby s autismem na Vysočině. Stanislava Rychtecká. 2007.
Problematika dětí s autismem na prvním stupni základní školy. Barbora Pokorná. 2010.
Porovnání motoriky u dětí s odlišným typem poruch autistického spektra. LISCOVÁ, Lucie. 2013.
Skupinove_terapeuticko-edukacni_programy_pro_sourozence_deti_s_PAS_Havelka_DP_2015
Specifika motorického vývoje dětí s poruchou autistického spektra. KUDRNOVÁ, Terezie. 2015.
Vliv-autismu-na-sourozence-dětí-s-autismem_Miroslava-Schffelova_DP_2007
Výběr vhodných pohybových aktivit pro děti s autismem a mentální retardací. DUDAŠKO, Kristýna. 2006.
Začínající speciální pedagog ve školním poradenském pracovišti. Adámková M. 2021.
Žák se specifickou poruchou chování na základní škole. Bc. Radoslava Úředníčková.2011
Žáci s poruchou autistického spektra v tělesné výchově. HONZIGOVÁ, Michaela. 2016.