Výzkumy a odborné články
ADHD ve světle současné psychiatrie a klinické praxe
Autismus jako společenskovědní téma*
Autismus-Spektrum-Störungen vom Kindes- bis ins Erwachsenenalter
Behaviorální a psychoterapeutické intervence u autismu
Děti s autismem do škatulek nepatří
Dentální hygiena a prevence při péči o zuby – příklad dobré praxe
Doporučené postupy psychiatrické péče Psychiatrické společnosti ČLS JEP
Functional and psychosocial impairment in adults with undiagnosed ADHD
Is homeopathy effective for attention deficit and hyperactivity disorder? A meta-analysis
Informace o mezinárodním výzkumném projektu
Linka důvěry nechala šikanovaného žáka na holičkách
MUZIKOTERAPIE: SITUACE VÝZKUMU U JEDINCŮ S AUTISMEM
Neuro-vývojová stimulace v práci speciálního pedagoga
Novel Approaches to CognitiveBehavioral Therapy for Adult ADHD
Novinky v oblasti výzkumu dětského autismu
Longitudinal Effects of ADHD in Children With Learning Disabilities or Emotional Disturbances
Learning Disabilities and ADHD: Overlapping Spectrum Disorders
Praktické problémy účasti žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v tělesné výchově
Primární reflexy a jejich vliv na motoriku a řeč
PORUCHY CHOVÁNÍ U DĚTÍ A DOSPÍVAJÍCÍCH ORUCHY CHOVÁNÍ U DĚTÍ A DOSPÍVAJÍCÍCH
Rozvoj tvořivosti u dětí mladšího školního věku
ŠKOLA PRO VŠECHNY – VYHLEDÁVÁNÍ ŽÁKŮ V RIZIKU PORUCH CHOVÁNÍ VE ŠKOLNÍM PROSTŘEDÍ
ŠIKANA A ŠKOLNÍ KLIMA – DÍLČÍ VÝSLEDKY VÝZKUMU
Špatná rozhodnutí a chyby k výchově patří. Na čem doopravdy záleží?
THE IMPACT OF COMMERCIALISATION ON THE ROLE OF LABOUR IN AFRICAN PASTORAL SOCIETIES
Vzdělávání dětí s autismem v ČR
Verhaltens- und fertigkeitenbasierte Frühinterventionen bei Kindern mit Autismus
Vliv tréninku pracovní paměti na symptomy u ADHD Pavel Škobrtal
Výchova a vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem (AS)
Vztahy mezi učiteli a řediteli na základních školách – přehled relevantních výzkumů
VÝZKUM V OBLASTI ŠKOLNÍ PSYCHOLOGIE V ČESKÉ REPUBLICE
ZMAPOVÁNÍ ÚSPĚŠNOSTI BÝVALÝCH ŽÁKŮ ZŠ PRO ŽÁKY SE SPECIFICKOU PORUCHOU CHOVÁNÍ
Zur Spezifitätshypothese eines Theory-of-Mind Defizits beim Frühkindlichen Autismus
Zvýšené riziko úrazovosti u dětí s ADHD v porovnání s dětmi bez